aklla Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg skal starte med JTL så snart kontoen min er aktivert og ny router/modem er på plass, og lurer på hvem andre her som driver med JTL beta, ta gjerne med ingame navn og litt om hva som skjer der hva med å lage en guild/gruppe med folk fra forumet?? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, men har desverre ikke fått tid til å spille så mye tenkte å logge meg inn nå, men soe har problemer med login serveren, samt csr kan som vanlig ikke si en dritt. Men nok om det NDA'en gjøre jo egentlig vi ikke får lov til å si det engang Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 er med i betaen jg og.. har bare ikke giddi å spille det... Orker ikke starte på nytt ennå... Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 eg e med hetter Do-Ki Fire in game eg bare elsker den blå frosken Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er med. Heter Guilty Sunrunner og er female zabrak Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 er med jeg også...men spiller beta så lite at jeg ikke gidder å komme med mer info en det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå