w2k Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har plutselig kommet en høyfrekvent ulyd i et Sony 28" WS tv, det er under et år gammelt, ulyden høres ut som et slags durende drivverk, en durende lyd, hva kommer dette av. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 bytt inn tv'n din, du har en dårlig lodding eller noe annet tull som ikke er verdt å finne ut. bytt'n Lenke til kommentar
w2k Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Mener du å bytte på garanti?, isåfall tviler jeg på Expert gir deg et nytt tilsvarendes tv?. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mener du å bytte på garanti?, isåfall tviler jeg på Expert gir deg et nytt tilsvarendes tv?. Hvis tv'n er under ett år gammel så har ikke expert så mye de skulle ha sagt. Du skal ikke ha et tv med ulyder Lenke til kommentar
w2k Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Nei, det er sant, men de kommer sikkert til å sende det til reparasjon, og da står man uten tv i x antall måneder , men tror/vet dere om man kan få byttet det i et nytt widescreen tv til samme verdi?, vis da denne ulyden ikke går bort. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet ikke åssen det er med bytting av tv men jeg regner med at du får låne et annet tv når ditt er inne til reparasjon. Du kjøpte jo ikke tv for å være uten tv Snakk med expert, men du må nok regne med at de vil reparere det hvis det blir billigere enn å gi deg et nytt Lenke til kommentar
w2k Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hm, noen mulighet for at sånne ulyder kan forsvinne like fort som de kommer da?, det tv veier jo et tonn så jeg hadde liksom foretrukket å ikke ha noe plunder med det. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hehe, er du lat? Du kan jo spørre om de vil hente tv'n hjemme hos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå