Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 En kamerat av meg skal bestille masse deler av microplex. Det jeg lurer på er, når får han pakken? Siden det er før 12 eller noe Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det tar ikke så lange tid at det gjør noe. Men det spørs jo hvor du/han bor. Jeg bor i fredrikstad. Så jeg får pakken iløpet av to dager. Men jeg regner med at du/han får den i løpet av 3 til 4 dager. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det tok 3 dager på min forrige pakke, og da ble den liggende 1 dag ekstra i Hamar før den ble sendt de siste tre kilometerne bort til post-i-butikk-postkontoren i Ottestad der jeg bor. Heia Posten! Microplex sendte samme dag som jeg bestilte forøvrig, siden jeg bestilte om morgenen. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Slutter meg til dem som har gode erfaringer med at microplex sender kjapt. Jeg fikk pakken min etter 2 dager, bor på sørlandet. Fikk samtidig med en fiffig liten radio en overaskelse som forloveden satt pris på takk til microplex for den forresten Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bare synd at microplex tar ekspedisjonsgebyr Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg bestilte et kabinett på torsdag 15:15. Dette ble innlevert på postkontoret i Sarpsborg 14:09 på fredagen. Og der påstår pakkesporingen at den er enda, selv om jeg tror at Stavanger sitt postkontor er verdens tregeste på å innregistrere pakker. Tror at Microplex er kjapp så lenge de har varene på lager. Ekspedisjonsgebyret fikk meg nesten til å bestille et annet kabinett, men ingen andre kabinetter hadde samme appell, så da måte jeg bite i det sure eplet. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Microplex er temmelig kjappe med å sende ut så lenge produktet er på lager. Det kan alltids bli forsinkelser pga at posten sender feil, men det har jo ingenting med butikken å gjøre.... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bare synd at microplex tar ekspedisjonsgebyr Det gjør de andre butikkene også, det er bare bakt inn i prisen. Kostnadene ved en forsendelse dekkes enten ved pris på produktet og/ eller ved ekspedisjonsgebyr. Forøvrig synes jeg Microplex er en vennlig forretning og som får avgårde forsendelsene kjapt. Avhengig av hvor postkontoret er, mener jeg å ha opplevd å hente pakker 1-2 dager etter bestilling Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bodø her. Tar 6 dager. Bestilte ons, får pakken tirsdag. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, det har veldig mye å si hvor butikken ligger i forhold til Oslo (alle pakker går om Oslo uansett så vidt jeg har forstått), og hvor man selv også bor i forhold til Oslo. Jeg bestilte en pakke fra vendur.no, som ligger i Alta, og selv om de sendte pakken samme dag som jeg bestilte den tok det 5 dager før jeg fikk den derfra vs 3 dager fra Microplex. Begge pakkene ble sendt slik at jeg fikk dem samme uken som jeg bestilte dem, dvs at det ikke kom noen helgedager inn i bildet - med unntak av at jeg fikk pakken fra vendur på en lørdag, da. Så hvis en som bor i Alta bestiller en pakke fra Vendur, kan det altså ta enda lenger tid når pakken uansett må en tur innom Oslo først. Lenke til kommentar
crusade Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pakkene tar turen til Tromsø for sortering så dei må ikkje heile veien om Oslo sjølv om dei postes i Alta. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Microplex har alltid levert kjapt til meg, men Netshop var hakket vassere Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pakkene tar turen til Tromsø for sortering så dei må ikkje heile veien om Oslo sjølv om dei postes i Alta. Du har helt rett, den går kun til Tromsø og tilbake til Alta igjen i det tilfellet. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bodø her også. Når Microplex har levert pakken, er det posten som har resten av ansvaret. Innleveringsplass->Oslo->Fauske->Bodø tar nesten alltid 4-5 dager. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hehe - men vi snakker om frakt. Pakke fra Kirkenes til meg (Sør i Rogaland) tar 7 dager uansett. sendes den en tirsdag - ja da her jeg den neste tirsdag - akkurat tidsnok til at posten holder sin garanti på 5 dager (lørdager og søndager regnes ikke med i 5 dagers garantien). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå