Gå til innhold

Microplex frakt tid!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tok 3 dager på min forrige pakke, og da ble den liggende 1 dag ekstra i Hamar før den ble sendt de siste tre kilometerne bort til post-i-butikk-postkontoren i Ottestad der jeg bor. Heia Posten! :roll:

Microplex sendte samme dag som jeg bestilte forøvrig, siden jeg bestilte om morgenen. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et kabinett på torsdag 15:15. Dette ble innlevert på postkontoret i Sarpsborg 14:09 på fredagen. Og der påstår pakkesporingen at den er enda, selv om jeg tror at Stavanger sitt postkontor er verdens tregeste på å innregistrere pakker.

Tror at Microplex er kjapp så lenge de har varene på lager.

Ekspedisjonsgebyret fikk meg nesten til å bestille et annet kabinett, men ingen andre kabinetter hadde samme appell, så da måte jeg bite i det sure eplet.

Lenke til kommentar
Bare synd at microplex tar ekspedisjonsgebyr :(

Det gjør de andre butikkene også, det er bare bakt inn i prisen. Kostnadene ved en forsendelse dekkes enten ved pris på produktet og/ eller ved ekspedisjonsgebyr.

Forøvrig synes jeg Microplex er en vennlig forretning og som får avgårde forsendelsene kjapt. Avhengig av hvor postkontoret er, mener jeg å ha opplevd å hente pakker 1-2 dager etter bestilling

Lenke til kommentar

Ja, det har veldig mye å si hvor butikken ligger i forhold til Oslo (alle pakker går om Oslo uansett så vidt jeg har forstått), og hvor man selv også bor i forhold til Oslo.

Jeg bestilte en pakke fra vendur.no, som ligger i Alta, og selv om de sendte pakken samme dag som jeg bestilte den tok det 5 dager før jeg fikk den derfra vs 3 dager fra Microplex. Begge pakkene ble sendt slik at jeg fikk dem samme uken som jeg bestilte dem, dvs at det ikke kom noen helgedager inn i bildet - med unntak av at jeg fikk pakken fra vendur på en lørdag, da. :)

Så hvis en som bor i Alta bestiller en pakke fra Vendur, kan det altså ta enda lenger tid når pakken uansett må en tur innom Oslo først. :ermm:

Lenke til kommentar

Hehe - men vi snakker om frakt. Pakke fra Kirkenes til meg (Sør i Rogaland) tar 7 dager uansett. sendes den en tirsdag - ja da her jeg den neste tirsdag - akkurat tidsnok til at posten holder sin garanti på 5 dager (lørdager og søndager regnes ikke med i 5 dagers garantien).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...