andreh Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har nylig winopdatert min bios, og installert XP m/SP2. Jeg har et MSI K8T Neo HK. Når jeg starter opp maskinen, prøver jeg å gå inn i bios, men maskinen går bare videre til windows. Jeg kommer altså ikke inn i bios. Jeg er ikke helt sikker på hvilken knapp jeg skulle trykke på, men har prøvd de aller fleste nå. Er også helt sikker på at tastaturet fungerer under oppstart, da måtte bruke det til å starte med cd. noen tips om hvilken knapp jeg skal trykke for å komme inn i bios, eller hvorfor jeg ikke kommer inn i det hele tatt? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Prøvd F2 og Delete? de er de vanligste. Trykk på pause ved oppstert og se hvilket knapp du må trykke. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 MSI sine hovedkort har Delete som knapp for å komme inn i BIOS. Fungerer tastaturet når du kommer inn i Windows? Hvis det er tilfelle så skal det fungere før det også. Men vær oppmerksom på at hvis du trykker fort på mange knapper så vil det etter hvert slutte å bli registrert tastetrykk og det kan forklare hvorfor det ikke har fungert for deg. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Har vel ikke USB-tastatur? Kan være det som gjør at du ikke kommer inn Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Evt kan du prøve å holde inne en knapp når du trykker på på knappen på maskinen.. Mulig du vil få en keyboard error, og den vil da automatisk gå inn i bios... (Funker på gamle maskiner i værtfall)... Lenke til kommentar
andreh Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 fant ut av problemet, det var del knappen trodde jeg hadde testet den, men da hadde jeg testet så mange andre knapper at den ikke reagerte på del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå