Diablito2k Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg laster ned den nyeste operaen og instalerer den, begynner å bruke den, men så dukker det opp problemer.. den fryser seg mens den loader sider. idet jeg trykker på en link så kan jeg bare bevege musa og "minimere" opera, ikke noe annet før siden er ferdig load'a .. dette er utrolig plagsomt.. noen som vet hvorfor dette skjer ? takker for all hjelp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror du vil få bedre svar om du poster på forumet til Opera selv. http://my.opera.com/forums/ En ting til, husk at det ikke er lov til å *bumpe* trådene Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg vet.. men det er 50 tusen fuckings registrerte brukere her.. og INGEN har klart å svare på spørsmålet mitt enda.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du kan spørre Opera forumet hos Opera.com.. Men oppgradert du eller installert du en ren versjon? Opera 7.5 bør installeres for seg selv pga. den er veldig endret i forhold til tidligere versjoner. Spesielt mail osv. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 seff.. tar alltid nyinstall av "oppgraderinger" .. uansett, det ser ut til å virke nå.. fikk tak i 7.60 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 7.6? Jeg finner ikke den. Er det en beta? XenZor Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 7.6? Jeg finner ikke den. Er det en beta? XenZor hehe... han skreiv feil Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, da fortår jeg. Lurte på om jeg hadde gått glipp av noe. XenZor Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) 7.6? Jeg finner ikke den. Er det en beta? XenZor hehe... han skreiv feil Nei det gjorde han ikke. Opera 7.6 finnes som Preview 1 versjon dersom noen ønsker å teste den. Den har vært tilgjengelig i rundt 1 måned nå. Endret 4. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ser ikke ut som jeg får lastet den ned. Får bare feilmelding om at URL ikke finnes. Dette er linken jeg fant på Opera sine egne sider, men den funker ikke. XenZor Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Opera 7.6 Preview 1: http://snapshot.opera.com/windows/o760tp1v_7141.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå