oerhört Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg skal nå telle ned fra ti til null. For hvert trinn vil du kjenne deg roligere, og en følelse av harmoni vil spre seg i kroppen din, ned i hver fingertupp og gjennom hvert hårstrå. Snart vil du glede deg over å kunne sanse alt rundt deg på en sterkere måte enn før. Les artikkelen her Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 9!? Jøss... Har ikke lest anmeldelsen enda, litt for trøtt så jeg leser den når jeg har sovet ut, men 9!? Dette var overraskende, trodde ikke dette var noe mer enn et litt halvveis spillbart spill. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det mulig å "spille"(/oppleve) i 1280*1024? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 OOooo! Ser bra ut. Myst og Riven er noen av de beste spillene jeg har prøvd. Har ikke prøvd 3'ern, men Myst IV må jeg nesten kjøpe. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 1024x768 er dessverre maksimal oppløsning. Og nieren er myntet på dem som liker utfordrende gåteløsning. Andre vil finne litt mindre å glede seg over her, men likevel en hel masse. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Genialt spill, som alle andre Myst-spillene. Men uansett hvor fancy lyd og grafikk det blir liker jeg forsatt det første og originale Myst-spillet best. Er noe særegent med det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Myst-spillene er de beste spillene noensinne på mange måter. De er kanskje ikke de mest fartsfylte actionspillene, men det er den beste\gøyeste hjernetrimmen du kan få. Myst Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Genial anmeldelse! Morsomt med noe litt annerledes. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Veldig bra anmeldelse. Ambisiøs, men likevel funksjonell og informativ. :-) Ser spennende ut dette. Grafikken ser jo helt vanvittig ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 urk, myst. Liker adventure spill, men MYST serien har ofte gåter som grenser til det uovervinnelige. MYST is the suxx0rs. God anmeldelse forøvrig. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Virkelig den best skrevne omtalen jeg noengang har lest. Helt genial vinkling! Er det så kreativ man blir av å spille dette spillet så tror jeg jammen meg jeg må bestille et eksemplar. Virker til å være bra grafikk også, men billedlig sett, så var jo Riven mye mer ekskusivt da det kom en gang i tiden. Blir fremdeles overasket over det når jeg ser det og tenker på når det kom. Synd at det er begrensing på oppløsningen... Er ikke helt sikker på hvordan det blir på min lcd skjerm Men det trenger vel kanskje ikke det aller heftigste grafikkkortet heller da? Holder radeon 9800 pro? Lenke til kommentar
Krissern Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skapte noe interesse det der.. men er det bare puzzles og ingen vold? Ser ikke akkurat som du løper rundt med sverdet på ryggen eller i hånda slik som man gjør i gode D&D/Rpg spill. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "Ikke vold?" Nei, det er ikke det, og ikke kommer det til å bli det heller. Kun puzzles. Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Avsindig flott spill... dr_k Endret 4. oktober 2004 av dr_k Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har aldri spilt noen av Myst spillene, men nå fikk jeg litt lyst på Myst IV. Er det virkelig ingen vold i spillet? Trodde det var noe som kunne lignet Morrowind, men slik er det altså ikke? Kan man ikke kjøpe sverd/rustning å herje litt? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Myst-serien er, slik som jeg har oppfattet de tidligere spillene, interaktive filmer (ala Phantasmagoria for de som husker det). Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Myst-spillene er klassiske puzzle-adventure spill, ala 7'th Guest og Zork, har ikke spilt Phantasmagoria, men husker tittelen, det er vel noe lignende spillene jeg nevnte. Lenke til kommentar
Krissern Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ok..ok Da blir jeg litt mer usikker på om jeg ikke heller skal finne fram en rubriks kube. Kommer til å kjede meg i hel før Gothic3 blir sluppet.. Kunne ivetfall slippe exp til g2 *hate Atari litt* Kansje jeg bare skal kjøpe en xbox for 15 timer med Fable? eller runne NWN + xp1 og 2 igjen? Morrowind er jo så kjedelig.. Fallout 1+2 er utspilt med alt som finnes av eastereggs osv. Sånne spill det skulle vært flere av. Blei det litt off Topic? Kreativ omtale ivertfall! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Liker adventure spill, men MYST serien har ofte gåter som grenser til det uovervinnelige. Bah...fin hjernetrim. Uovervinnelige for din hjerne, kanskje MYST is the suxx0rs. Skal ikke si hvem som er mest "suxx0rs" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har aldri spilt noen av Myst spillene, men nå fikk jeg litt lyst på Myst IV. Er det virkelig ingen vold i spillet? Trodde det var noe som kunne lignet Morrowind, men slik er det altså ikke? Kan man ikke kjøpe sverd/rustning å herje litt? Nei, ingen vold eller kjøp av tull og tøys. Kun gå rundt og løse "gåter" og finne veien videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg