Tommy Angelo Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Svensk nettbutikk påstår de har sølvutgaven på lager. Da kan det vel ikke være lenge til den er her. Korteste jeg har funnet i Norge er ">7 dager" Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så 4 - 7 dager her en plass i Norge. Kommer inne 1 og en halv uke Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Svensk nettbutikk påstår de har sølvutgaven på lager. Da kan det vel ikke være lenge til den er her. Korteste jeg har funnet i Norge er ">7 dager" Har du en link? Hvis jeg kjøper den ifra sverige, er det norsk på den da? Er ikke det med det på skandinaviske modeller? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.katshing.se/index.asp?page=http...od.asp?aid=7124 Aner ikke om det er norsk på den eller ikke. Har aldri kjøpt mobil i sverige før men her er linken i hvertfall Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sendte mail til de og spurte jeg Ekke helt sikker på hva de mente med det siste på mailen men den har ihvertfall norsk, Men de leverte ikke til norge da Hej! Det finns norska i den men vi levererar inte till Norge. Priset är vårt språk! Med Vänliga Hälsningar Katshing Netsales AB Maria Salomonsson Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Priset är vårt språk! er deres reklame tekst.. :o) Synd de ikke sender til Norge.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Priset är vårt språk! er deres reklame tekst.. :o) Synd de ikke sender til Norge.. åja:P Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) bare lurer, blir disse tastene som ikke er på "nedre" side av mobilen et stort problem ? Altså meny knappene, denne telefonen har nemlig nesten (!) alt jeg vil ha i en klapptelefon Endret 7. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Snakk i Alta hadde 4 og min er på vei (håper de snakker sant). De sier de sendte den til meg den 07.10 og da får jeg vell den hit(tromsø) imorgen. Endret 8. oktober 2004 av BloodRabbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå