Ozelot Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Skal igang med et prosjekt der jeg trenger vifter som helst er tynnere enn 25mm siden kabinettet er litt lite. Er det noen som vet om noen plasser hvor de selger slike vifter ? Bør helst være så store som mulig. EDIT: kikka litt rundt på forumet. fant 80x80x15, men vil ha 120x120 helst. Endret 4. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Papst (selges bl.a. hos microplex) har muligens noen 15mm tykke vifter i diameter 80mm. Tror det kan være vanskelig å finne 120mm-vifter som er tynnere enn 25mm Endret 4. oktober 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Var innom igjen og trålte 80x80 viftene. De viftene jeg da har valget mellom: Zalman vifte m/grill og Primecooler vifte, 40m³/time, 21 dB(A) Hadde vær litt artig med Zalman sin skjermkortvifte, ser litt fet ut. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Skulle vist dette selv. Skulle gjerne hatt noen 80 x 80 x 15mm Microplex eksisterer ikke lenger. Ja jeg vet denne tråden er gammel Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 er ikke microplex netshop nå?? Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har ikke peiling. Om det er tilfelle så er det jo ikke det samme. Lenke til kommentar
xeye Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Techbay har 12mm tjukke vifter bla ned til scythe. https://www.techbay.no/category.html/120x120 Har også noen 80x80x15 https://www.techbay.no/category.html/80x80 Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 techbay virker som en useriøs "butikk" Litt skeptisk Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Det er jo en forholdsvis kjent butikk som leverer det meste av casemooding/custom vannkjølingsutstyr her i Norge. Etter at Microplex ble kjøpt opp av Netshop så har vel Techbay vært ganske enerådende på sitt område, og kan ikke si jeg har hørt noe stort dårlig om dem. Har dog ingen erfaring selv. Selvsagt, nå er ikke akkurat casemoddings-miljøet så stort i Norge, så er jo ganske langt opp til komplett-standarder/størrelse, men en side jeg helt fint kunne bestillt noe fra. Vært inne der en del ganger de siste årene. Endret 21. september 2012 av Andrull Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Techbay er trygt. Er mannen bak Microplex som startet ny entusiastbutikk etter at han solgte Microplex til Netshop. Har kjøpt derfra et par ganger, og ting har gått ryddig for seg. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 hmm..Føler meg tryggere nå. Takker. Det var en del interessante ting der :-) Lenke til kommentar
xeye Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har bestilt fra techbay or har ingenting galt å si om dem så langt. ska bestille mere ting til mitt nye build snart. Lenke til kommentar
harryman123 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kan også snakke varmt om techbay, ikke mye useriøst ved dem, god kundeservice også Blir vel og bestille noe lave vifter selv no. Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Techbay er knall. Handlet der flere ganger Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kjøpte 2 vifter og 2 kald katode der nylig. Den ene katoden var ødelagt. sendte mail til de dagen etterpå mener jeg det var og jeg fikk til svar at de skulle sende en ny..Kjempe tenkte jeg..Gått over en uke nå, ikke mottatt en dritt. Useriøst sier bare jeg. har tatt kontakt med de men får ikke svar engang. som sagt useriøst. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Hvis dette er din refferanse på hva so mer usæriøst eller veldig dårlig kundebehandling så kan jeg altså komme med langt værre eksempler fra alle butikker og nettbutikker i landet. Ha litt tålmodighet, det er nok det beste. En reklamasjonsrettsak tar over nettet gjerne mer enn bare en uke fra du får defekt enhet til du sitter med flonkende ny. Er du heldig så KAN det hende du er heldig å får det tidligere. Selv er rekorden fra jeg sendte defekt enhet tilbake, til jeg fikk meg ny kanskje 2 uker. Endret 11. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Sikker bare meg som er godt vant med god og rask service fra Komplett :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå