SiR0 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Siemens CX65 Mange kalte CX65 for en potensiell T630-killer når den først ble lansert, for med sin store lagringskapasitet og høyoppløste TFT-skjerm er dette en modell som virkelig har potensiale til å gi Sony Ericsson svette håndflater. Men holder påstanden mål i det virkelige liv? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Flott test! Hyggelig lesing på en mandags morgen Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Eit spørsmål om cx65: Eg har denne telefonen og er veldig godt fornøyd. Men eg er litt missfornøyd med ein ting på den og det er faktisk skjermen. Dykk skryt veldig av den, men har dykk testa den direkte mot f.eks t630? Det har eg og då ser eg at cx65 er mindre skarp og har dårlegare lysstyrke en t630. Den har heller ikkje så "rein" kvitfarge som den. Er det min skjerm d er noko galt med? Broren min har same telefon og same problem bortsett frå at han har "reinare" kvitfarge... Det er også andre små forskjeller på telefonane sjølv om dei kom i same levering til same butikk... Er d fleire som er enig i meg med skjermen...? Kjetil Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Bah, glem det. Endret 4. oktober 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg synes at T630/T610/Z600 burde dumpe en karakter! Men jeg synes at CX65 virket bra jeg! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bra test stort sett, men siden t610/t630 har fått en 5er på terningen ville det kanskje vært naturlig å gi cx65 det samme? Ihvertfall om en tar kamera, skjerm, minne, nyttefunksjoner, hastighet i betrakning. OK, skal være enig i at t610 er bedre bygget og at den har bluetooth, men der stopper fordelene... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvilken firmware versjon er brukt under testing? Big_Foot: skru opp lysstyrken til maks på Siemensen, og du trenger egentlig ikke bedre? Det er rett og slett MEGET bra! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kalkulatoren i CX65 er blant de mer avanserte vi har sett i en telefon, og kan håndtere alt fra kvadratrøtter til potenser. Ikke så veldig imponerende i og med at en kvadratrot kan formuleres som en potens... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 f**n så utrolig stygg den nokia tlf er på siste bildet der.. 3120 el hva den heter.. skjønner ikke nokia.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 til mr. '2mass': nokia 3220, helt enig, nokia lager noen av de styggeste telefonene på markede for tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg