Gå til innhold

Brenne DVD i Pinnacle 8

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har satt sammen en video fra bryllupsreisenvår i Pinnacle 8. Jeg ønsker denne brent ut på DVD. Men - når brenningen er ferdig - kommer kun Menyen som jeg har laget i begynnelsen av DVD'en opp - og da er det liksom ikke mer der. Jeg kan gå inn på de forskjellige kapitlene på forsiden - men da stopper det opp.

Jeg forstår ikke hva som er galt. Trodde Pinnacle skullevære enkelt. Noen som har ideer om hva som kan være galt?

Har ikke fått noen feilmeldinger underveis.

Håper på raskt svar.

Mvh.

Svenn Inge Ingebrigtsen

Endret av Svenn78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan spiller du av platen? Om du spiller av i din vanlige DVD-spiller hadde det vært interessant å vite hvordan den oppfører seg ved avspilling på PC, og vice versa. Hva slags plater bruker du?

Jeg setter ganske enkelt bare inn platen som jeg har brent i DVD-spilleren. Min DVD-spiller er en Dantax et eller annet. Og Menyen er jo plassert fremst - og det er automatisk generert linker til kapitlene. På PC-en har jeg forsøkt å starte DVD-en i alle program tilgjengelig. Og alle viser Meny-siden... eller den siden hvor man velger scene.

Menyen kommer oppnår jeg setter inn DVD-platen - og når jeg trykker på et kapittel "hopper" den litt rundt - og spiller av sekundene raskt uten å vise noe bilder... og dethopperfrem og tilbake.

Jeg har brent på eProformance DVD+R.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Pinnacle er enkelt når det bare fungerer som det skal. Men det gjør det ikke alltid. Ganske ofte kommer Pinnacle ut med Bug fix downloads som du kan laste gratis ned fra Pinnacle. Dette høres ut som et typisk program feil og ikke noen settingsproblem.

Prøv å laste ned en oppgradering hvis du ikke har nyeste versjon av Studio 8. (Jeg kjører nå versjon 8.12.7.0 etter en oppgradering som nevnt over. Den funker). Jeg hadde og store problemer med brenning før jeg denne versjonen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg har brent på eProformance DVD+R.

Og det formatet støtter både din Pc-DVD og din stue-DVD ?

Bare så det er avklart ??

Lager S8 standard DVD mapper som "AUDIO_TS" og "VIDEO_TS" ?

I så fall kan du hente inn innholdet i disse mappene inn et DVD avspillingsprogram, feks PowerDVD eller WinDVD, og se om mappene/filene fungerer FØR brenning ?

Mvh, Danny

Endret av dapre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...