norpheus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Heisann! Jeg har et AMD64 system jeg vil ha bedre kjøling på med tanke på moderat overklokking.. Alt av specs ser dere i sigg! HK: Hk har passiv kjøling og er etter min mening varm! 46 grader nå. Jeg har 4 kabinettvifter som er kontrollert av en viftestyring. Jeg trenger altså noe aktiv kjøling på hovedkortet, helst noe uten vifte på så jeg kan sette på egen vifte og styre den via en viftestyring (tenkte å kjøpe en til som skal styre cpu, gfx og HK) Lurer også på åssen slike kjølere monteres da jeg aldri har bytta no hk/chipset kjøler før. CPU: Jeg kjørte billigløsninga da jeg kjøpte mitt amd64 system, altså en BOXED vifte pga ikke så altfor mye penger Har sett litt rundt og finni en Thermalright kjøleribbe uten vifte som jeg hadde tenkt å sette på en 92mm vifte på. Er denne no tess? GFX: Jeg har som dere ser i sigg et RADEON 9500PRO kort fra Sapphire. Siden dette er flaskehalsen i mitt system med tanke på ytelse i spill, skal dette klokkes langt. Jeg fikk minnet stabilt på 310 (270 orig), core har jeg ikke prøvd pga dette ikke ga noe særlig utslag i ytelse. Har sett på VGA silencer, men denne har mange versjoner, er det version 1 som passer til mitt kort? Vil denne kjøleren kjøle minnet også? har søkt litt rundt men ikke sett noe bra bilder av denne. Mye å svarer på, men takker for alle svar Endret 3. oktober 2004 av norpheus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå