Gå til innhold

ATI eller Nvidia hva er best til HTPC

wotg

Anbefalte innlegg

Har fortsatt ikke bestemt meg for skjermkort. Hadde i utgangspunktet lyst på et 9800pro, men siden pc`en skal brukes som HTPC og det stort sett bare er dama som skal spille the sims og lignende er bildekvalitet den avgjørende faktoren.

Dual DVI er selfølgelig nice, men ikke noe must. Pris på den riktige siden av 2000,- hadde også vært greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fortsatt ikke bestemt meg for skjermkort. Hadde i utgangspunktet lyst på et 9800pro, men siden pc`en skal brukes som HTPC og det stort sett bare er dama som skal spille the sims og lignende er bildekvalitet den avgjørende faktoren.

Dual DVI er selfølgelig nice, men ikke noe must. Pris på den riktige siden av 2000,- hadde også vært greit.

hvis kortet ikke skal brukes til noe veldig grafikk krevende spill kan du jo altids klare deg med 9200(mellom 400 og 600,-) men skal du ha litt skikklig grafikk men ikke har lyst å bruke for mye penger ville jeg gått for et 9600xt kort.

det koster ca 1300,- og er et veldig bra kort, med tanke på pris vs ytelse!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ASUS kommer nå med dual dvi (Asus RADEON X800 XT PE [PCI-e]

se bildet http://www.vrforums.com/showthread.php?t=17837

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...