Gå til innhold

Palmekraft.net - Kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Typografien i innholdsfeltet på forsiden er søppel, for å si det rett ut. Høyrestilt tekst er grøss og når det atpåtil er en "siste tekster"-overskrift som er noe midt mellom venstre- og midtstilt, så.... jah.. det så ille ut, IMHO. Den ekstra margin-left'en på første linje i en paragraf var heller ikke særlig pent.

Det er ikke noe særlig med høyrestillt tekst der, utenom overskriftene. Var det den du mente på? "Siste tekster" og de andre oransje overskriftene har jeg satt lenger mot venstre nå. Den ekstra left-marginen er også tatt bort. Ser det bedre ut nå?

PoleCat :)

- Kuttet vekk 15 px (fikk meg ikke til å ta noe mer): Check

- Det virker som jeg har et stort problem med typografien, ja. Kommer til å teste litt mer her utover kvelden.

- Midtstille bokser i høyre kolonne: Check

- Redusere innrykk i fem siste tekster: Check

- Midtstille copyrightnote vertikalt: Check

- Det var i utgangspunktet meningen at teksten under logoen ikke skulle være lesbar. Den har forsåvidt ingen funksjon, men jeg tror siden ser bedre ut med den der, da den på en måte fyller opp venstresiden litt.

Tusen takk for all kritikken, både negativt og positivt! :)

EDIT:

Du savner mouseover i menyen? Det er da endringer så det holder der..?

Ikkje på sjølve knappane wink.gif

...

Ikkje i opera ivertfall, ser det er i IE - men ikkje i Opera.. Korfor?

Nei, ikke om jeg vet. Skulle kanskje vært nøyere med å teste i Opera. Det funker utmerket i Firefox og IE. Noen som har en idé på hva som kan være feil?

*installere Opera*

EDIT:

Ser også at boksene i høyre kolonne ikke har topp og bunn i Opera. :( EDIT2: Løst ved å ta bort noen egenskaper på background-spesifikasjonen.

EDIT3:

Løste problemet med :hover-tilstanden i Opera ved å bruke background-position: 0; i stedet for background-position: 0 top;. For å få det til å funke også i IE, ble jeg nødt til å bruke background-position: 0 0;.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...