crapgame Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvilkene sider kan man øve seg på å ta testen til teoriprøven for bil? hvor mange feil kan man ha igjen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 www.teoriproven.no er et greit sted. Ellers er det et par bra tester på www.bilmc.no. Du kan maks ha 27 feil. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 www.teoriproven.no er et greit sted. Ellers er det et par bra tester på www.bilmc.no. Du kan maks ha 27 feil. Du mener 35 feil? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 www.teoriproven.no er et greit sted. Ellers er det et par bra tester på www.bilmc.no. Du kan maks ha 27 feil. Du mener 35 feil? Nope, nye regler, lettere prøver mot mindre feil. Sånn var det i alle fall i mai. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er noen helt sinnsykt bra tester på zensor.no. Tror ikke jeg hadde bestått uten dem. Koster peng tho - men så absolutt verdt det. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://quiz.atl.no/ http://www.bilmc.no/teoriprove_login.html http://www.teoriproven.no/ http://www.dagbladet.no/dinside/2000/12/06/231867.html Maks 27 feil, å du får vite hvor mange alternativer som er riktig. (slik som teoriproven.no) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) prøven i dag er alt for lette , når det er 3 alternativer og det står at 2 av dem er rette .. blir for lette , forklarer sikkert endel og da EDIT: jeg kunne kun ha 7 feil på di 3 siste teoriprøvene jeg tok men det var stor bil og da Endret 4. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ja teorien er latterlig lett. Drit i å les Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ja teorien er latterlig lett. Drit i å les Ikke drit i å lese, det er dumt. Men du trenger ikke å pugge noe. Les det blå kapittelet om trafikken, så er du rimelig safe. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ja teorien er latterlig lett. Drit i å les Ikke drit i å lese, det er dumt. Men du trenger ikke å pugge noe. Les det blå kapittelet om trafikken, så er du rimelig safe. Jeg leste ikke en shiit å fikk 7 feil Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg leste heller ikke, øvde meg på en prøve på zensor. Fikk 2 feil. Klarer man å tenke litt logisk så er det ikke vanskelig i det hele tatt, trafikkreglene er jo laget for å være logiske. (de fleste da) Endret 7. oktober 2004 av Andlier Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg leste heller ikke, øvde meg på en prøve på zensor. Fikk 2 feil.Klarer man å tenke litt logisk så er det ikke vanskelig i det hele tatt, trafikkreglene er jo laget for å være logiske. (de fleste da) Joda, en kan være heldig med prøven, men dersom man får ting som jeg fikk, f.eks. utregning av last og bremselengde ved sånn og sånn fart, så er det fint å ha sett litt på tingene. Derfor fikk jeg også bare 6 feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noen som vet te moppe prøva dah? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noen som vet te moppe prøva dah? Kan du ta det på norsk takk. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tror han mener moped, uten å kunne si det helt sikkert. Når jeg tok moped lappen så kunne vi ha 8 feil Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Tihi. Jeg hadde ingen prøve på mopedlappen. Er det nytt i fra i fjor/år? Btw: Det er enkelte svar på teoriproven.no som er litt rare. Feks det hvor svaret er: "Om det er mye trafikk så bør man prøve å kjøre videre for å finne en annen måtte å komme seg av veien." Det er såkalt riktig, men hva om jeg vil av veien her a? Endret 7. oktober 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tihi. Jeg hadde ingen prøve på mopedlappen. Er det nytt i fra i fjor/år? Tok mopedlappen i 2002, og da var det slik at man kunne ha maks 8 feil. Men altså, det var jo ikke seriøst i det hele tatt det opplegget der. Hadde du over 8 feil, kunne du bare si noe fint til læreren, og han lot deg passere. Ikke rart det skjer så mange moped-ulykker i Norge. Okei, skal ikke si at alle ulykkene er forårsaket av udyktige førere, men mange av dem er nettopp det, men ulykkene kan også begrunnes med den idiotiske plomberingen som gjør at mopedene kan kjøre i en topphastighet på 45 km/t, der forbikjøring er hovedproblemet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Btw: Det er enkelte svar på teoriproven.no som er litt rare. Feks det hvor svaret er: "Om det er mye trafikk så bør man prøve å kjøre videre for å finne en annen måtte å komme seg av veien." Det er såkalt riktig, men hva om jeg vil av veien her a? Husk at du teoretisk sett skal være snill, forståelsesfull og sørge for god framkommelighet i trafikken. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Eg tok den for ein måned siden ca. 18 feil Er ikkje så voldsomt vanskelig den prøven, men det er nok lurt å lese litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå