Cord Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke sikker på om dere vil ha dette her, men jeg prøver da Folk her ser ut til å ha endel snøring om det meste, så jeg fyrer løs: Samboer`n ønsker seg en DVD opptager til bursdag/jul.. Og jeg lurer på om noen har noe å anbefalle? helst ikke veldig dyr og ev hva slags DVD plater må jeg belage meg på å bruke den sårt opptjente lønna på? Støtter feks opptagere KUN DVD-RW? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Kan en moderator venligs flytte denne posten til: Lyd & Bilde/Video? Takk Lenke til kommentar
Coney Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ikke sikker på om dere vil ha dette her, men jeg prøver da Folk her ser ut til å ha endel snøring om det meste, så jeg fyrer løs: Samboer`n ønsker seg en DVD opptager til bursdag/jul.. Og jeg lurer på om noen har noe å anbefalle? helst ikke veldig dyr og ev hva slags DVD plater må jeg belage meg på å bruke den sårt opptjente lønna på? Støtter feks opptagere KUN DVD-RW? Eltax er vel billig og grei vil jeg tro. Den kjører så vidt jeg vet DVD+ plater Eltax hos komplett Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hadde det for eksempel vært mulig å kjøpe et mini-itx kabinett med tilhørende hovedkort, et bra tv-kort, 120 gig harddisk, og en dvdbrenner til kanskje 4 tusinger, og hadd en liten søt og nusselig pc i stua? Viktig med waf (wife acceptance factor) hvis du kunne tenkt deg en slik løsning). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå