PcT Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg mener at SP2 er noe shit som bare gjOr pcen treigere.. hvem er det som liksom ikke har antivirus eller firewall idag?? Er det noe annet dette SP2 gjOr enn A sinke maskinen? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Den fikser en rekke feil. Det følger forresten ikke med antivirus i SP2. Og det er ikke alle personer som har firewall heller. Endret 3. oktober 2004 av CobraM Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Som sagt, både her og i haugevis med andre poster; det fikser opp i masse feil, deriblant sikkerhetshull og sånn. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Faktisk, sett bort i fra litt treigere oppstart, så er maskina mi ikke blitt noe seinere ihvertfall... men jeg vil heller si, om ikke raskere, så bedre å jobbe med.... aner ikke hvorfor så der kan jeg ikke komme med noen forklaring... Uansett så er man vel snart nødt til å installere SP2 uansett... så det er nok bare å hoppe på vogna først som sist... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Min maskin ble faktisk mye raskere i oppstarten da jeg installerte SP2. SP2 inneholder også en del sikkerhetsoppdateringer som er greie å ha. popup-blokkeren i IE fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Boris The Blade Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Microsoft mener at SP2 er faktisk ABSOLUTT UMULIG å hacke... Da må det tyde på at det er ganske sikkert da, men uansett... Det er bare bullshit spør du meg, og jeg finner ikke intervjuet akkurat nå, men jeg jobber med saken.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Microsoft mener at SP2 er faktisk ABSOLUTT UMULIG å hacke... Det kan godt hende. Men hvis den samme pc'en er på IRC, har en ftp-server eller annet som åpner porter skal det ikke så mye til. Nå har ikke jeg brukt SP2 enda, men, men... Bare antakelser. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Microsoft mener at SP2 er faktisk ABSOLUTT UMULIG å hacke...Da må det tyde på at det er ganske sikkert da, men uansett... Det er bare bullshit spør du meg, og jeg finner ikke intervjuet akkurat nå, men jeg jobber med saken.. Jepp, skaff linken til denne påstanden. Selv har jeg sett flere intervjuer med folk fra Microsoft der de sier at det har blitt VANSKELIGERE å hacke etter SP2, men at man aldri kan være 100% sikker. Endret 4. oktober 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 SP2 inneholder MANGE sikkerhetsfikser og en sterkt forbedret IE. Bl.a. pop.up blocker, download-control og en strengere activeX manager. Til trådstarter: Det er MANGE som hverken har anti-virus, brannmur eller kjører Windows Update regelmessig i dag. Hvorfor tror du ellers at det spres så mye virus i verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå