bcorny Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Min foreløpige nr 1, Ralph Myerz på Rockefeller 03'! Lenke til kommentar
macciato Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hittil...så må det være Sivert Høyem & the Volunteers som jeg så i kr.sand i går! For en opplevelse..sto 1 meter unna Sivert Sivert synger f*** mæ like bra Live som på plate, om ikke bedre! Vakkert! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dream Theater - Oslo spektrum 2002 Gutta åpnet med "The Glass Prison", og 4 000 fans gikk av skaftet. Godlåtene kom trillende hele kvelden, og kalaset ble avsluttet med "Learning to Live", allsang, klapp og kos. Det blir liksom ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Turboneger på NHH i Bergen 1996 eller 1997. le med noen venner på konsert uten å vite noe som helst som Turbo. Var helt uforberedt på hva turbo var eller sto for, men konserten tok helt fyr og ble bare villere og villere. Litt senere slapp de Apocalypse Dudes, og lykken var komplett Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har ikke sett så fryktelig mange men Guns N' Roses i spektrum 28 juni 06 må være den beste og mest etterlengtede for min del... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fin-fin bump. U2 på Valle Hovin er det råeste jeg har sett. Frysninger fra topp til då, og tilbake. Lenke til kommentar
Midex Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Black Sabbath når de spilte på Koengen i Bergen! Selv om stemmen til Ozzy sprakk,så var det uansett en enorm opplevelse. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Topp 3: 1. Emperor @ Wacken 2006 2. Emperor @ Notodden 2006 3. Opeth @ Wacken 2006 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 U2 på Valle Hovin i 05. Rett og slett magisk, stod halvannen meter unna scenene de gikk ut på, hadde The Edge og Adam Clayton ved meg konstant. Faens dyktige musikere. Husker ikke så mye av konserten egentlig, var i gledesrus. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Oppdatering på min front: Bigbang har tatt over tronen med konserten de holdt 21. Desember på Sentrum Scene. Lang og heftig konsert med smakebiter fra nytt album og selvsagt de gode gamle. Øystein var mer snakkesalig enn han pleier, og alle tre gutta var i toppform. Publikum og foresten, jeg har ikke hørt på maken. Dessuten var det teknisk trøbbel så vi fikk en slags akustisk minikonsert i midten av konserten med koselige akustiske sanger vi ikke ville fått ellers. Til og med en som ikke kom med på plata. Gøy. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Beste konserten jeg har vært på noensinne må være Iron Maiden i Vestlandshallen 2006. Som nummer to kommer Iron Maiden i Oslo Spektrum 2005. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Roger Waters DSOTM-turneen og Sigur Rós. Begge på Roskilde i fjor. Hakeslepp begge to. Den konserten som har tatt av mest for min del er Ralph Myerz på Meieriet, Sogndal i fjor haust. Like før eg kasta BH'en sjølv. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Like før eg kasta BH'en sjølv. 8050895[/snapback] Frekkaz ;===D Min er fortsatt Jethro Tull, med Black Sabbath hakk i hæl Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) min favoritt er helt klart Sabaton@Gates Of Metal 05 Et lite relativt ukjent Heavy/Power Metal band som spilte på en liten paviljong-scene, på en liten festival. Publikum var HELT med. klarte sikkert å presse over dobbel så mange personer som planlagt inn på paviljongen. under Prima Victoria klarrte vi faktisk å knekke gulvet 2. plass : Emperor@Wacken 3. plass : Amon Amarth@Gates of Metal 4. plass : Dark Tranquillity@Gates Of Metal På Amon konserten var også helt magisk. er ikke så stor fan av bandet, men det var en liten scene, og bandet hadde publikum i sin hule hånd. Før konserten sto alle å ropet "Vi vil se, Johans skjegg!" og når Hegg endelig kom på scenen begynnte vi å mobbe Edguy(som spillte samtidig)"va tycks om tysk homofil powermetal ?" Endret 1. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Turboneger Norwegian Wood 2006 Slayer (Unholy alliancae) 2006 Satyricon på Sentrum Scene 2006 <3 Herlige greier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Til nå må det nok være Ralph Mayerz and the Jack Herren Band på Fjellparkfestivalen 2006. Har ikke vært på så mange bra konserter da *glede seg til Metallica i år* Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Iron Maiden, Valhall Arena 2006. Ubeskrivelig. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Må vel være Unholy Alliance (In Flames, Children of Bodom, Lamb of God, Thine Eyes Bleed og Slayer) i Oslo 2006. =) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Roger Waters i Stavanger i fjor var fantastisk. Muse, Tool og Kaizers var også utrolig bra, men tror jeg går for Waters. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Råeste jeg har sett var Tubonegro og 2x Animal Alpha. Tok helt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå