Gå til innhold

Beste konsert du har sett ?

Supernaut_

Anbefalte innlegg

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Turboneger på NHH i Bergen 1996 eller 1997. le med noen venner på konsert uten å vite noe som helst som Turbo. Var helt uforberedt på hva turbo var eller sto for, men konserten tok helt fyr og ble bare villere og villere. Litt senere slapp de Apocalypse Dudes, og lykken var komplett :)

Lenke til kommentar

Oppdatering på min front:

Bigbang har tatt over tronen med konserten de holdt 21. Desember på Sentrum Scene.

Lang og heftig konsert med smakebiter fra nytt album og selvsagt de gode gamle. Øystein var mer snakkesalig enn han pleier, og alle tre gutta var i toppform. Publikum og foresten, jeg har ikke hørt på maken.

Dessuten var det teknisk trøbbel så vi fikk en slags akustisk minikonsert i midten av konserten med koselige akustiske sanger vi ikke ville fått ellers. Til og med en som ikke kom med på plata. Gøy.

Lenke til kommentar

Roger Waters DSOTM-turneen og Sigur Rós. Begge på Roskilde i fjor. Hakeslepp begge to. Den konserten som har tatt av mest for min del er Ralph Myerz på Meieriet, Sogndal i fjor haust. Like før eg kasta BH'en sjølv.

Lenke til kommentar

min favoritt er helt klart Sabaton@Gates Of Metal 05

Et lite relativt ukjent Heavy/Power Metal band som spilte på en liten paviljong-scene, på en liten festival.

Publikum var HELT med. klarte sikkert å presse over dobbel så mange personer som planlagt inn på paviljongen. under Prima Victoria klarrte vi faktisk å knekke gulvet :D

2. plass : Emperor@Wacken

3. plass : Amon Amarth@Gates of Metal

4. plass : Dark Tranquillity@Gates Of Metal

På Amon konserten var også helt magisk. er ikke så stor fan av bandet, men det var en liten scene, og bandet hadde publikum i sin hule hånd.

Før konserten sto alle å ropet "Vi vil se, Johans skjegg!" og når Hegg endelig kom på scenen begynnte vi å mobbe Edguy(som spillte samtidig)"va tycks om tysk homofil powermetal ?"

Endret av svartskog
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Til nå må det nok være Ralph Mayerz and the Jack Herren Band på Fjellparkfestivalen 2006.

Har ikke vært på så mange bra konserter da :roll: *glede seg til Metallica i år*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...