Gå til innhold

Beste konsert du har sett ?

Supernaut_

Anbefalte innlegg

Hva den beste konserten du har vaert paa noen sinne ?

Jeg har bare vaert paa V28/Arcturus noe som var helt straalende saa kan ikke si at jeg har vert paa noe bedre.

Skal paa slayer/slipknot i Oktober og det er noe jeg ser fram til, og etter det saa spiller Myrkskog/Koldbrann/Ragnarok i Drammen i November det blir og fett.

Men jeg maa si vis jeg hadde faatt The last waltz av The band smelt opp i tryne live saa hadde jeg nok faatt et par taarer i 0yene. Saa akuratt DVDen, de gutta kan spille rock ! :w00t: m/ Neil Young, Bob Dylen,Eric Clapton og fler.

Skulle gjerne faatt vert paa Cannibal Corpse og men er ikke 18 saa gaar glipp av en rekke konserter jeg gjerne skulle sett pga den aldersgrensen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si, har et par som skiller seg ut. (Ikke rangert)

1. The Roots. Quart 03. Selv om det pissregnet merket jeg det nesten ikke, for steminga var så bra, og bandet rocka som bare f. Etter den konserten fikk jeg virkelig sansen for denne gruppa.

2. Charta 77. Uffa i Trondheim rundt påske. Var rett og slett en magisk steming, og bandet leverte varene. Ble litt overraska over hvor bra det var, egentlig.

3. Coldplay. Quart 03. Før konserten begynnte, regnet det som bare det. Akkurat når konserten begynnte, klarnet det, og gutta i Coldplay leverte en utrolig fin konsert. Ble veldig glad i coldplay da. Ble liksom revet med fra første stund! Så, når vi gikk fra konserten, begynnte det såklart å hølje ned igjen.

:love:

edit: klarte jammen meg å glemme Immortal! Var stort å se de på Quart 03! Det tok rett og slett av.

Endret av aero^^
Lenke til kommentar

Har ikke vært på så mange, men Dimmu Borgir/In Aeternum var sinnsykt kult. Cannibal Corpse/Carpathian Forest/Spawn of Possession var kanskje den beste opplevelsen i livet mitt så den må nok og opp.

Jeg har sett Opeth, og det var veldig bra. Men vi satt liksom bare der og hørte. Er jo greit nok det, men det er mye kjekkere å ha alkohol i kroppen og slippe seg litt løs.

Skal på Khold om noen uker, så håper det blir fett. Og i November kommer Behemoth/Ragnarok/Incantation/Krisiun, det kommer til å bli vanvittig kult. Og så en Deicide konsert (håper noen support band blir satt opp) senere i November. Blir en tøff høst dette :thumbup:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Nick Cave 26 september, Oslo konserthus.

Korn var også en god konsert, roskilde 04. Gikk bare innom Orangen for å se de. Er ikke stor fan, men de leverte!

Ralph Myerz & Jack herren Band var finfin og.

Nick Cave var sjukt bra. Beste hittil.

Lenke til kommentar

min første (og eneste stoore) konsertopplevelse var Rolling Stones på Valle hovin i 98... Ikke at jeg er stor fan av de, men det var jo fett å være der...

ellers har jeg vært på et par konserter med Ralph Myerz & the Jack Herren Band, og de lager jo et forrykende show.. iaffal når PyroPK er med...

edit: glemte å fortelle at jeg skal på Rammstein i spektrum i midten av november... gleder meg som en unge..

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Immortal quart 2003 var konge

Red Harvest quart 2003) var konge

Hole in the Sky Bergen 2002 var konge

Tømmermenn grimstad 2003 var knall

Scream Tour 2004 grimstad var knall

Tømmermenn Arendal 01.10.04 var knall

Skal på Slayer/Slipknot i oshlo 15 oktober blir garantert fett som faen.

Lenke til kommentar

Til dere som så Pink Floyd. Hvordan var det?

Synd at Roger ble tatt av stormannsgalskapen de prøve å forhindre i alle år.

Skjønner ikke det. Hvorfor driver ikke verdens beste band/legende å spre musikken sin? Det er jo nærmest deres plikt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...