anbar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) jeg har opptil tre msn som kjemper om å koble seg til på min kjære laptop, disse er alle blitt lagt til når jeg har oppdatert (win update)untagen 6.2 som jeg lastet ned. Jeg har fått noen til å bli blokket av firewallen, og noen har jeg slått av ved msconfig, avinstallert ved legg til/fjern programvare -windows programmer... Men fortsatt er det en streber som ville logge seg på... Den heter msmsgs, med små og ikke store bokstaver (den andre fjernet jeg)... Når jeg avlsutter oppgaven, så skrur den seg bare på igjen etter 15 sekunder... ekstremt irriterende... noen som kan hjelpe? edit: om moderator eller admin kunne flytte den her til windows, Stor tabbe feil forum :doh: Endret 3. oktober 2004 av anbar Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 fikset det... jeg lette etter reg filen, og slettet den, samtidig avslutet jeg oppgaven og slettet exe filen... msmsgs er som et virus fabrikert fra Microsoft...arg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) msmsgs er som et virus fabrikert fra Microsoft...arg Enig der. Samme som IE.. Endret 6. oktober 2004 av fargoth Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 For så vidt så kan du jo fjerne windows messenger ved hjelp av en enkel kommandolinje kommando... det er bare å google etter remove windows messenger så kommer den opp på en av de første treffene.. Msn messenger er relativt enkel å fjerne i fjern/legg til programmer og den skal ikke plage deg no mer etter at du har fjernet den.... Tror nok det er enklere å fjerne windows messenger ved hjelp av den kommandoen enn å begynne å mekke med reg filer og slikt.... ihvertfall har jeg brent meg på det noen ganger.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 For å fjerne Windows Messenger går du på Legg til/fjern programmer. Så på Legg til/fjern Windows komponenter. Helt nederst (som oftest) på lista står Windows Messenger. Trykk sånn at den ikke er merket. Trykk så neste! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det fungerer vel bare under SP2? Det siste forslaget altså.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har bare prøvd det i SP-1, men her er kommandoen for å avinstallere Windows messenger. Skriv dette inn i "kjør" RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove XenZor Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 kjempetakk, XenZor!! til Jay og arsvendg: det fungerte først, da het programmet MSMSGS med store bokstaver, fjernet det... så kom det et nytt et med små... og det fikk jeg ikke fjerne på den måten... Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 For å fjerne Windows Messenger går du på Legg til/fjern programmer. Så på Legg til/fjern Windows komponenter. Helt nederst (som oftest) på lista står Windows Messenger. Trykk sånn at den ikke er merket. Trykk så neste! Denne metoden fører til at du tror du har fjernet windows messenger, men han ligger der likevel... og starter opp hver gang du starter maskina.... Til meg så er det gjerne den som logger seg på først, slik at jeg må "tvinge" msn til å logge på.... Jeg har fjernet windows messenger med den cmd kommandoen i sp2 og har ikke hatt noen problemer med det... fungerer kjempefint. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 er nok ikke blitt kvitt den helt enda... når jeg rebootet maskinen for andre gang, sp popper det opp en melding om at den vil fjerne tilleggs ting til 4,6 msgs... trykker ja... men dette fikk jeg forrige gang også... merkverdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå