Gå til innhold

Anbefaling av lcd-skjerm?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Går nå med planer om innkjøp av ny lcd-skjerm. Har lest mye her på hw nå om skjermer og føler at jeg begynner å få et visst innblikk. Skjermen skal primært brukes til spill da jeg har en laptop jeg gjør arbeid på. Men den kommer nok også til å brukes noe i programmerings-sammenheng og til websurfing. Føler nå at valget står mellom Samsung SyncMaster 710t, Eizo L550 og iiyama E431S. Jeg lider litt av valgets kvaler må jeg si, er tross alt snakk om en anseelig slump penger ;) Noen som kan gi meg en endelig anbefaling mellom disse modellene, eller kanskje foreslå noe de anser som ett enda bedre alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netshop.no har tilbud på en god skjerm denne uka, NEC 1760, det er verdt å ta en titt. Jeg har bestillt den, venter i spenning.

Dette er en bra spillskjerm. Kan jeg skrive under på, hatt den nå i noen måneder ja. :thumbup: Ikke noe jeg kan sette fingrene på. Men jeg er vel ikke den mest harbarka spilleren heller da.... ;) Men fornøyd til de grader er jeg.

Lenke til kommentar

Da var skjermen på plass, den virker foreløpig veldig bra :love: Ett minus dog og det er at det var et helsikes dødt piksel. Er ganske langt nede, men ca midt på skjermen så ganske irriterende. Har forsøkt masseringstrikset og det virker sånn halvveis. Hvis jeg masserer til jeg blir helt nummen i fingeren så begynner pikselen å flimre litt og forsvinne helt i noen sekunder av gangen. Får vel bare fortsette og se om jeg får tatt rotta på den :D

 

Edit: Forresten noen som har vært borti det samme og vet om flimringen er et tegn på at det er håp om å live den opp?

Endret av Bobby_Digital
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...