audhage Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei Jeg lurer på om noen vet om http://www.xoxide.com/ er et seriøst nettsted. Tilbudene der virka ganske bra da man vistnok har gratis frakt. Men det kan jo hende at jeg er noe naiv også da. Hva synes dere? Mvh Audun Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei Jeg lurer på om noen vet om http://www.xoxide.com/ er et seriøst nettsted. Tilbudene der virka ganske bra da man vistnok har gratis frakt. Men det kan jo hende at jeg er noe naiv også da. Hva synes dere? Mvh Audun Hvor står det noe om gratis frakt? Det står ihvertfall at de shipper til USA og Canada, ikke noe om at de sender internasjonalt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Fant noe annet. Hvis du klikker på X-hour nede til venstre, så står det noe om "free shipping", men det er "9:00-10:00pm eastern time"... Altså, så ønsker de handlemani hos folk på akkurat den timen...heh, rart. Endret 3. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 xoxide.com sender ikke til Norge. Kun USA og Canada. (prøv å bestill en vare, og du vil se de kun har USA og Canada som valg under country) Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fant noe annet.Hvis du klikker på X-hour nede til venstre, så står det noe om "free shipping", men det er "9:00-10:00pm eastern time"... Hjelper lite hvis de ikke shipper til Norge uansett da.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 De er seriøse ja, men butikken er jo i statene da, så du må jo regne med frakt + norsk moms + tollgebyr ++. Det blir desverre litt selv om det er gode priser til å begynne med. Som tommelfinger-regel er det skjeldent noe fordel å kjøpe ting fra USA ved mindre du rett og slett ikke kan få tak i det i Norge. De potensielle innsparingene etter moms og gebyrer blir veldig liten, og du har da seff problemer om det viser seg å være en feil på noe, og du vil bytte det inn. Det sagt, så har jeg bestillt endel greier fra statene selv. Hovedsakelig casemodding greier og mer eksotiske ting som jeg ikke finenr i norge pga. labert utvalg. -Stigma Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fant noe annet.Hvis du klikker på X-hour nede til venstre, så står det noe om "free shipping", men det er "9:00-10:00pm eastern time"... Hjelper lite hvis de ikke shipper til Norge uansett da.. å, visste ikke det jeg. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sjekk www.frozencpu.com De sender til norge så vidt jeg husker, og de har et glimrende utvalg av varer av samme type som hos xocide. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå