killekille Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har et Digital IXUS, med programmet ZoomBrowser som følger med. Det er utrolig ustabilt. Noen ganger henger det seg under bildeoverføring fra kameraet. Andre ganger starter det aldri. Selv om jeg starter kameraet. Og det virker aldri 2 ganger! Etter å ha startet kameraet 1 gang, og overført noen bilder, oppdager pc-en ikke kameraet flere ganger, og jeg må boote maskina, hvis jeg vil kjøre zoombrowser på nytt. Noen som har lignende problemer? Jeg kjører windows ME med 384 MB ram. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Zoombrowser har kommet i en nyere versjon, v. 3.2. Du kan jo se om dette kan hjelpe. http://www.canon-europa.com/products/zoomb...ser_ex_3-2.html MLW Lenke til kommentar
goggi Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 har selv canon a40 og kjører zoombrowser 3.2. Fungere fint både med kameraet og med sandisk CF pcmcia adapter. Har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
jon_gunnar.rue Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 14:55, killekille skrev:Jeg har et Digital IXUS, med programmet ZoomBrowser som følger med. Det er utrolig ustabilt.og jeg må boote maskina, hvis jeg vil kjøre zoombrowser på nytt. Noen som har lignende problemer? Har mange av de samme problemene. Kjøpte Ixus V2 og versjon 3.3.2.39 av programmet fulgte med her. Men det er tilnærmet ubrukelig for å importe bilder / filmer fra kamera. Har også oppdatert til nyeste twain driver via Canon. Kjøre win2k service pack2 på en amd maskin med 512Mb ram. Eller er jeg svært fornøyd med programvaren. Men ZoomBrowser gir meg ordentlig onde tanker. Od dt er skikkelig synd, for det fungerer topp når bildene først er inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå