sybbelybb Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvilken Elkjøp så du Siemens sl45i i? HAr vært på jakt etter den lenge... 300 spenn??? Ikke dårlig... Elkjøp Giganten Leangen, Trondheim. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Så den forresten nede på Elkjøp for ikke mange dagene siden til ca 300,- med kontantkort. var det et sånt tilbud, noe som bare den elkjøp butikken du var i hadde, eller har alle elkjøp butikkene den til 300 spenn? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 SL45 var nok en spesiell telefon ja, ganske lekker også må jeg tørre å påstå... Over det hele en god telefon.. All ære til Siemens... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så den forresten nede på Elkjøp for ikke mange dagene siden til ca 300,- med kontantkort. var det et sånt tilbud, noe som bare den elkjøp butikken du var i hadde, eller har alle elkjøp butikkene den til 300 spenn? Aner ikke. Tenkte ikke så mye over det der og da, siden jeg egentlig var der for å ta en titt på Siemens S65 og Samsung E800. Var mersom bare "Åh, de har jo faktisk SL45 her. Ganske billig også." Så tenkte jeg ikke mer på det. Kan godt hende de har den i alle Elkjøp-butikkene, ja. I hvert fall alle Elkjøp Giganten-butikkene. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ja, ok.... fikk litt lyst på en sånn en, her jeg satt skjønner du...hehe Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Dere er ikke de eneste som elsket den telefonen, jeg hadde en 3210 (!) på den tiden, vær eneste gang jeg og en kompis var i byen gikk vi og siklet på denne skjønnheten.. Fy hadde så lyst på den.. Har lyst på den enda.. er så sinnsykt fin. Endret 6. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor Siemens kutta ut MP3 delen i sine nyere telefoner fatter jeg ikke.. Spesielt i S65, hvor alt er opplagt for MP3 støtte... Hadde S65 hatt MP3 playback, hadde det definitivt vært "min telefon". Men istedenfor må jeg vurdere Nokia 6230. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Den var konge ja.. Mp3 på en mobil for nesten 4 år siden.. Bare etnker på da jeg så annonsene om Motorola-mobiler med blå, grønn og røde farger jeg.. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Husker en lærer hadde den en gang! Mange i klassen hadde lyst til å "bøffe" den! Kunne faktisk tenkt meg den selv i dag, hatt den i klass å ramme :!: Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Var innom Elkjøp - Leangen og det var ingen igjen. Det var en b-vare som hadde enten ligget der en stund, eller nettopp kom inn for så å skifte ny eier. For å si det sånn, den nye eieren var veldig heldig, og jeg skulle ønske det var meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå