melli123 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det er sikkert 3 år siden den kom ut på markedet. Det var en Siemens, hadde mp3 spiller tror jeg....orginal farge tror jeg var sølv... noen som vet hva den heter... sl eller no? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Siemens ML45 eller ME45? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) SL45 edit: den var forut for sin tid den. sjelden vi ser såpass store fremskritt nå for tiden. Endret 3. oktober 2004 av arehei Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hadde den telefonen før, helt suveren med den mp3-spilleren. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvor mange megabyte hadde den da? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det fulgte med et 32 mb kort og en docking stasjon som man koblet til serial-porten på pc'en så det var litt av en tålmodighetsprøve å legge inn musikk dersom man ikke hadde kortleser. Aner ikke hvor mye den støttet, men mener den kunne ta noen hundre mb. Det var i hvertfall mer en tilstrekkelig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvor mange megabyte hadde den da? Den hadde MMC-støtte (selvfølgelig hotswap), slik at den støttet nok ganske så mye minne Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den støttet opp til 128 Mb......mener jeg å huske... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Var visst ikke så villt mye minne som jeg trodde alikevel, men mer enn de fleste har den dag i dag. 32MB MultiMediaCard Upgradeable to 64MB and 128MB. For 128MB MMC you need firmware 54(SL45i) or higher. It can be also used as a storage device for any file type. http://www.siemensplanet.com/sl45i.htm Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Seriøst? Jøvlig nice da! 3 år siden? Samme som om vi fikk en skjerm i hånda nå det. Og sa hva vi skulle skrive. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) SL45 var vanvittig forut for sin tid ja. Kanskje den beste telefonen noensinne - sett i forhold til hva som fantes på markedet samtidig da så klart. Selv idag - godt over 3 år etter at SL45 kom på markedet - så er det jo mange telefoner som ikke har mulighet til å bytte minnekort og ikke engang presterer å levere MP3 - eller som bare leverer mono MP3. En kollega av meg hadde en sånn med 128MB kort - jeg var *litt* misunnelig ja Endret 3. oktober 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Den kom visst rundt juletider i 2000. Snart fire år siden altså, ikke så mange ukene tidligere hadde Nokia 3310 blitt lansert. Endret 3. oktober 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 :!: Drit bra. Ja, det må nok være den beste mobiltelefonen siden den er snart 4 år gammel! Fy faen. Kostet den mye? Lenke til kommentar
Champ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 kan den umulig ha gjort. Husker en kompis kjøpte den mens den fortsatt var ny og han er ikke kjent for å være den som blåser av massevis av penger på dyre teknoting. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Den kostet vel rundt 5000,- i sin tid, om jeg ikke tar helt feil, men den var nok verdt det, med tanke på hvilke funksjoner den hadde. Så den forresten nede på Elkjøp for ikke mange dagene siden til ca 300,- med kontantkort. Endret 3. oktober 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Husker Pappa kjøpte den når den kom ut. Helt rå telefon! (den gangen) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Husker jeg hadde veldig lyst på den telefonen da den kom, men jeg tok meg aldri råd til å kjøpe den.. den var vanvittig rå på den tiden. Stilig design. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Gikk fra en 8850 til en slik i sin tid. Det var ganske stor forskjell i valuta for pengene for å si det sånn. Lenke til kommentar
K700Dragon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvilken Elkjøp så du Siemens sl45i i? HAr vært på jakt etter den lenge... 300 spenn??? Ikke dårlig... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Solgte min før sommeren på Qxl for 250 kroner. Uten minnekort, lader, dockingstasjon, og teip over batteriet. Stakkars mobilen hadde fått hard medfart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå