Nicklas Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hei! Jeg bare lurte på om dere har hatt et virus som gjør slik at noen ganger så logger msn seg av og det går ikke ann å gå inn på internett sider? Noen ganger skjer dette når jeg går inn i Opera. Og når jeg søker etter virus med NAV så kommer det en beskjed etterhvert om at det skjedde en feil og den kan ikke søke videre. Hjelper det å formatere kanskje? Takker for alle svar! Endret 3. oktober 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hjelper det å formatere kanskje? Meget mulig. Og mens du er så godt i gang så må du redigere topicen din. ( 3 ord i topic) Lenke til kommentar
mrbobson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det er mange virus som stopper kjente AV-skannere... Last ned dette DOS-programmet, og se hva det sier om viruset du har: http://downloads1.kaspersky-labs.com/utils/clrav/clrav.zip Endret 3. oktober 2004 av mrbobson Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hmm, testet programmet men den fant ikke noe Noen andre forslag? Endret 4. oktober 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå