crapgame Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har litt problemer med å finne et par keeperhansker som jeg leter etter og lurer på om noen kan hjelpe meg. det er snakk om et par Umbro raptor dps hansker. Link: http://www.umbro.no/filer/KLUBB_2004.pdf se side 48 jeg har vært i kontakt med Umbro norge og spurt hvor man kan få tak i de, men de påstår at det e mange butikker som har de, men jeg finner ingen. vet at g-sport har de, men finner ingen butikker som har de og ingen vil bestiller bare ett par. siden ingen vil hjelpe meg så lurer jeg på om noen her vet noe. kan godt være nettbutikk, men bare norske. Butikker bør helst være rundt akershus og oslo, men tar alle steder. takker for alle svar. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Prøvd XXL? Sportshuset? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ja, men samme svar som hos de andre Lenke til kommentar
keepereksperten Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) jepp, g-sport i bergen, der kjøpte eg mine, hehe, men, eg vil heller anbefale deg Umbro rollfinger de nyeste på side 82 i den nye umbro katalogen 07 må du bruke umbro? ellers har eg andre haskemerker som kan være geniale for deg Endret 1. september 2007 av keepereksperten Lenke til kommentar
Brown24 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har også hatt desse hanskene, og var godt fornøyd me de. Hadde jeg vært deg, ville jeg også sjekket ut Sells adhesion ultra wrap! Jeg har desse hanskene nå, og er strålende fornøyd me de! Uten tvil de beste hanskene jeg har hatt Lenke til kommentar
keepereksperten Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://www.great-save.com/Gloves/Sells-Gloves/c-1-6-100/ her kan du betille de og mange andre hansker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå