Sjark Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei, jeg har et proble. Plutselig fikk jeg denne opp når jeg prøvde å gå inn i taskmanageren: "Task Manager has been disabled by your administrator" vet noen hvordan jeg kan enable den igjen?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Googler er kjekk å ha: http://www.mvps.org/sramesh2k/Taskmanager_error.htm Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Da har du tydeligvis klart å slå den av sist du (eller noen andre) var logget inn som administrator.Eller det kan være en feil.Logg inn som administrator og sjekk om du kan få den tilbake.Har ikke vært borti det selv,men det kan være noe slikt. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) nå kommer det opp at Regestry editing has been disabled by your administrator. Kan det være virus? jeg har søkt igjenom med det nyeste F-Secure og jeg finner ikke virus. Vet noen hvordan jeg kan få regedit.exe enabled?? Endret 4. oktober 2004 av Lasso5000 Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du må logge inn som administator for å gjøre dette. Hvis du ikke har admin passordet så kan du bruke denne for å resette passordet. Hvis det er snakk om en skolepc eller en du kjenner sin er det en grunn til at du ikke får lov. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bruker du Tweak-XP?? Fikk samme problem da jeg skulle teste dette programmet... Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) nå komme eg inn i registeret med et aent prog. men når eg finner "DisableRegistryTools" og "DisableTaskMgr" og setter valuen på 0 skifter den tilbake til 1 om ca 15sec!!! eg har søkt igjenom med F-Secure Antivirus og Ad-aware men finner ingen ting, eg trenger seriøs hjelp! Endret 4. oktober 2004 av Lasso5000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå