tv-freak Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Så på sidene til eletronix.no at man kan kjøpe CPU-kort. De ser ut som hovedkort men, vis de er det hvorfor har de da agp-utgang. Moderatorer jeg hvet ikke helt om det er riktig kategori, hvis ikke bare flytt den. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Er vel dette han mener: http://www.iei.com.tw/cgi-bin/ncommerce3/P...r=678&cgrfnbr=1 Rart... Kaptein_S Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Socket-478 Pentium® 4 CPU Card with VGA/32MB and Dual LAN <-- de har visst innebygd skjermkort. Pussig Lenke til kommentar
Johan Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Dette var jo et kjempesmart konsept! Skal man ha en server kan man jo bare stappe et slikt kort inn i sitt gamle kabinett. Kortet på bilde hadde en veldig lang PCI bus da. Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Vet ikke om dette er riktig, men jeg leste i pcworld express og nettverk og komunikasjon om noe som het blade servere ellet noe sånt. Det bygger på det samme prinsippet etter hva jeg kan se. mvh Christian Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Er ikke den lange *pci"'en til en riser? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Dette er noe som kalles for "industri PC", det har en helt annen målgruppe enn hjemme PC brukere. Et slikt kort brukes med passivt bakplan, det gjør blant annet at man kan bruke veldig mange I/O kort. Dette konseptet er basert på langsiktig levering av samme hardware, på bekostning av ytelse. Jeg har selv kjøpt slike på jobben, nettopp fordi de fremdeles kan levere ISA buss. Lenke til kommentar
house Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 ut i fra sånn dette ser ut, så kunne det jo ha vært slik: du har en stooor server stånde på et rom.. mange som arbeider rundt, stappe 1 kort per arbeider i denne, og på kontoret har han utgang på Skjerm, tast og mus, og kansje en CD-rom/brenner om nødvendig, hadde jo vært en smart løsning da.. og ikke minst, stillegående.. Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå