andreh Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Er helt ny på Linux, men tenkte jeg skulle installere Suse 9.1 Pro på min AMD64 maskin for å få bruk for 64bits CPU min. Når booter opp med disc en får jeg opp mld at jeg er i ferd med å installere 32bits OS på en 64bits maskin. Jeg trodde det var slik at Suse automatisk sjekket hvordan CPU jeg hadde og automatisk installerte 64bits versjon om jeg har det? Eller er det en egen 64bits versjon? Finnes Suse 9.1 på norsk? hvor? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er en egen 64-bits versjon. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er en egen 64-bits versjon. finnes den noe sted lovlig, gratis? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Er nok en egen 64 bits versjon ja... Har du kjøpt, eller? Skal være 2 cd sett tror jeg... Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er en egen 64-bits versjon. finnes den noe sted lovlig, gratis? Filene ligger på ftp-serveren antar jeg (ikke isoer). Der finnes forøvrig en hel bråte andre distroer som har 64-bit versjon. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 hvilken ftp-server? har ikke kjøpt, ønsker heller ikke å bruke penger på det. har lyst å teste det ut først. er helt ny på linux, for se hvor godt jeg liker det først. men tviler på at jeg noen gang bruker penger på det. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 ok, virker som om den eneste måten å installere suse 9.1 64bit er å installere fra ftp. noen som har noen gode (helst norske) guider på dette? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=174435 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå