Haraldson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Når jeg klikker på linker som «Install now» på mozilla.org eller utvikleren av extensionen sin side, skjer ingenting. Jeg får ikke installert extensions. Filtypen er .xpi. Jeg installerte Java 2 Platform, men det funker fremdeles ikke. Hva er det jeg mangler for å kunne installere extensions? Det har gått fint tidligere (har ikke formatert i mellomtiden), og jeg aner ikke hva jeg har gjort siden det nå ikke går. Anyone? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) har du oppgradert firefox ? det er nemlig en option som sier "Allow sites to install software" under web features i option... legg in mozilla sin extentions server under allowed sites, og du er good to go.. edit: hvis jeg ikke husker helt feil, kan du også laste ned selve extention fila, og dra den oppå extentions vinduet... Endret 4. oktober 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Oja... Tenkte ikke over at dette også gjaldt updates og plugins! Takk uansett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Np spread the word, new browser in town Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 edit: hvis jeg ikke husker helt feil, kan du også laste ned selve extention fila, og dra den oppå extentions vinduet... Hmm... Det var nytt og nyttig for meg. Man lærer stadig noe nytt om FF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå