Gå til innhold

Chieftec Fulltower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er romslig og bra å modde i. Men hvis du har tenkt på å modde dette kabinettet, skal du gjøre en meget bra mod for at det skal skilles ut fra andre pc'er på lan osv. Hvis du vil ha et kult kabinett, finn deg heller et ikke alle andre har...

[ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-05-14 15:33 ]

Lenke til kommentar

Jeg har et sånt i blått og det er ganske bra kabinett. Tror ikke du skal ha noen problemer med å finne ting du kan modde på det. De eneste ulempene med kabinettet er at det veier jo så sinnsykt mye (20 kilo uten innmat:)) og det er ikke så veldig prektisk når du skal på lan.

Lenke til kommentar

Jeg har selv et Chieftec servertower og er veldig fornøyd med det! Helt genialt når det gjelder oppgraderinger osv. Veier faktisk ikke så mye, 16 kg uten HW. Som sagt, det eneste som holder!!:D

Lenke til kommentar

HEi...

Har en kompis som har fulltoweret, og det er den ting jeg absolutt ikke liker... og det er den jæ*la "støttestaget" som går på tvers av kabinettet, mellom hk og PSU... Den kommer VELDIG mye i veien når en prøver å montere/demontere CPU kjøler. Kompisen som har dette kabinettet kjøpte seg Tt volcano 7+, og fikk såvidt montert den, men å få den av igjen blir langt verre. Nettopp pga "støttestaget"!

Utenom dette, er det er bra kab! Skal du ikke har vannavkjøing holder midi versjonen, slik jeg har!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...