Simic Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har disse ram brikkene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302393&cks=PRL Og lurer på om de er noe bra til: Klokking, Ytelse, osv. og er det noe lurt og klokke ramen? merker jeg stor forskjel? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det minnet er et ganske bra minne, og vil funke greit til klokking! Corsair XL serien er enda et hakk vassere, men koster deretter.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Corsair er et meget bra merke. Lenke til kommentar
Simic Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118737&cks=PRL hva med det da? Funker det bra Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Funker selvfølgelig, men er "dårligere" enn TwinX! (linken i første posten din) Lenke til kommentar
Simic Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Maverick2002: Kan du lære meg noe om ram? Kan det meste om allt annet men er helt blank på RAM. Og det ser ut som du kan en del . Fint hvis noen andre har noe nyttig og vite om ram også. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) XMS3200C2 er bare bittelitt raskere enn Value-brikkene, og gir ikke særlig mye for pengene etter min mening. Ta heller et steg ned til Value (eller noe annen billig-RAM, samme dritten alt sammen), eller opp til XL, sistnevnte koster vel kanskje mer enn de "smaker". Men skal du først ha noe dyr RAM bør du ta noe med tRCD 2 (som ikke 3200C2 har), siden dette er den viktigste timingen på de fleste plattformer. Vil du lære om RAM kan du starte med å lese denne. http://www.hardware.no/guider/ram/index.html Endret 3. oktober 2004 av Endre Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nå får man jo Corsair TWINX 3200XL 1024 MB til 2395 hos komplett. Det er god pris. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Min XP2800+ tok kvelden for ei stund siden (R.I.P. ) Så skal kjøpe helt nytt system. Har selv bestemt meg for Corsair TWINX 3200XL 1024 MB.... ER det noen som har noe å si om disse? kjenner til de? kanskje har de? skal ha de i et 64bits system (S-939) med en 3500+ i... Passer det fint eller? SAK Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har selv Corsair TWINX-PRO3200XL 1024 MB. Dette er pro-utgaven av den brikken jeg nevnte ovenfor, forskjellen er at mine brikker har LED's og en større kjøleflate, ellers er den lik. Det som er genialt med disse brikkene, er at de passer like godt for AMD-systemer som for Intel-systemer. Med andre ord vil de passe svært godt i et s939-system. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 takk for svaret... da har jeg bestemt meg! weeee.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå