potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvor lang tid bruker egentlig rastorbator på å fikse et bilde for meg? Har ventet i kanskje en halv time nå... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvordan skal jeg vite det? :S Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvordan skal jeg vite det? :S Hvis du hadde erfart hvor lang tid dette tar, da kunne du ha svart.. Nå er du bare en dust! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hvordan skal jeg vite det? :S Hvis du hadde erfart hvor lang tid dette tar, da kunne du ha svart.. Nå er du bare en dust! Nå har jeg 2 valg. Enten kan jeg flame deg til jeg blir sliten, men da kommer sikkert en sur modd og gir meg mer warning enn det jeg allerede har. Eller jeg kan velge å rapportere deg for personangrep. Gjett hva jeg gjør.. Nabb. -_-; Endret 3. oktober 2004 av sparks Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Noen som har lyst til å forklare hva den tingen er? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det skal ikke ta lang tid, gjorde ikke det når jeg prøvde nå Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tror ikke så mange har vært borti den der før... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den bruker ikke lange tida, en halvtime er for mye. Hvor mange ark ble det totalt? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Litt søking har aldri tatt livet av noen. Link Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tok meg 30 sek når jeg gjorde det en gang, så noe må være feil. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 På 40 ark brukte den ~15 sekunder hos meg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Litt søking har aldri tatt livet av noen.Link Hehe, da hadde jeg blitt banket for bumping. Les rettningslinjene :!: Neida, men jeg fikk det til nå. Etter å ha forsøkt tre ganger (hver gang tok ca en halv time) fikk jeg det til nå. Tror dette blir veldig bra.. Noen som vet hva det koster å få printet ut 30 sider sort hvitt på glanset papir? Kanskje en lenke til en butikk.. Edit: Ehmm, du, sparks, du driter deg ut.. Endret 3. oktober 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva er rastorbator igrunn? Og ja Ingardj, enkelte i dette emnet er totalt out of line. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå