PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 topic sier det meste! Nei, faktisk ikke. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ok da var litt rask med den der. hvordan sette en annen farge en den som er på bakgrunnen innenfor en border? skjønner du nå da? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ok davar litt rask med den der. hvordan sette en annen farge en den som er på bakgrunnen innenfor en border? skjønner du nå da? Nei, jeg vet ikke hva du mener. Kan du gi et eksempel? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvordan sette en annen farge en den som er på bakgrunnen innenfor en border? Innenfor en border? En border på hva? En annen farge enn den som er på bakgrunnen? Hvilken bakgrunn? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 oi da... la os si at bakgrunnen på siden er gul, så vil jeg ha blå innenfor alle borderene som ligger i .css filen min? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En border er ikke noe element. Om du sier div er jeg med. #div { background-color:#FFF; } Det er ikke verre, men det var kanskje ikke det du tenkte på heller? Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 du kan ha border-color:#391028; som gjør at borderen får en farge. og du kan ha background-color:#294012; som gjør at fargen i div'en får en farge. du kan også ha border-style:double; som gjør at det blir to bordere utenpå hverandre hvis du skal ha mer en det kan du ha background-image:url(dittbilde.jpg); da må du lage et bilde som passer til bredden og høyden på div'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå