Nitrisious-E Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nettopp fikset meg i active mode til DC, og vet hvordan dette nå fungerer for seg. Og satt opp som DC sa, anbefalt port 1412 der, noe som jeg sjekket på nettet, og der var porten ifølge nettsiden open. Gjør samme prosedyre med en port til Azureus, men de blir enten stealthet eller closed ved sjekk, når jeg vet at det er ritkig satt opp, akkurat som porten til DC. Why?? Noen tips til porter som fungerer? Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Ingen som har noen tips? Prøvd 6969,6881 og 6889 f.eks. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Test 9500, den jeg bruker ihvertfall! Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Prøve engang til jeg, ingen flere tips? Vært veldig fint med tips fra dere folkens om dere skulle bruke noen andre porter enn vanlige, som også kanskje funker her hos meg.. Er ikke dette også rart forresten at jeg har fått åpnet en port til dc, så gjort samme vanlige oppsett med en annen port til azureus også blir denne closed? Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva hjelper det egentlig med å enable dette, i det tilfellet her?Går det ut på liksom? Utrolig nok, fikk åpnet en port til Azureus nå, og tro det eller ei..2 av ansiktene er grønne. Går sakte for det men.. Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva hjelper det egentlig med å enable dette, i det tilfellet her?Går det ut på liksom? Enablet dette etter jeg fant det innepå Azureus. Utrolig nok, fikk åpnet en port til Azureus nå, og tro det eller ei..2 av ansiktene er grønne. Går sakte for det men.. Vet ikke om det ble sånn pga UPnP, heller fordi jeg fikk åpnet porten tenker jeg? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Da kan jeg betrygge deg med at jeg sitter i samma båt som deg. Hvis jeg setter upload til 10-15, så ligger sent\recieved på samme nivå. Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Da kan jeg betrygge deg med at jeg sitter i samma båt som deg. Hvis jeg setter upload til 10-15, så ligger sent\recieved på samme nivå. Akkurat dette er litt synd for de som har dårlig opp linje (inkl. meg ja.), Så SHDSL er vel ett bra alternativ for de som har dette, og bruke Azureus. Jeg vil vel aldri få bedre enn ca. 15kbs download pga opp linja..Etter hva jeg har skjønt. Mente du forresten Ozelot? Skjønte ikke helt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå