chokke Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Når jeg skal slå av dataen så står den bare på windows shutting down, helt til jeg slår av dataen manuelt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvilken windows kjører du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 xp pro engelsk sp2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 instalert alle drivere på nytt, men det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Visst jeg ikke bommer helt nå, så vil jeg kanskje tro at det er noe med filen som avslutter windows.. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 har opplevd det samme. Det kom etter at jeg prøvde å oppdatere til sp2. Jeg får ikke fullført innstallasjonen. Kan dette ha noe å si? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 kom etter sp2 ja... Noe sted man kan fikse fila eller noe? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 tror jeg fiksa det ved å fjerne sp2 fra add remove progs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå