E_mc2 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lurer bare på hvordan en IP-telefon egentli funker og hvor mye man må invistere i for å få en til privat bruk? Hva koster det? Hva kreves for å ha IP-telefon? helst ADSL, mulig med ISDN?? Noen som har peiling på dette?? Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det JEG lurer på .... er hvordan vet f.eks telio hvilket nr jeg skal ha? Programerer de den ip boksen min før de sender den til meg eller? Jeg har ikke akkuratt skrevet inn noen ip heller som de kan gjenkjenne meg på Dette har jeg lurt på en stund=) Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Telio programmerer/hardkoder inn ditt telefonnr før de sender fra seg boksen ja. Denne har også funksjonalitet som sier fra til en sentral server at "her er jeg", og på denne måten kan telio vite hvor de skal sende trafikken. Forøvrig bør du kvitte deg med avataren din, da denne er alt for stor i forhold til retningslinjene. Leste du ikke disse da du registrerte deg? Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hmm... okå da vet jeg det også Hørtes tungvindt ut Var vell ikke meg du snakket til om avataren? For jeg har ingen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå