Purify Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den store, svarte og myke Status Skateboardshettegenseren min. Et av de få resterende skateplaggene fra min særdeles lite givende periode som tøff 13-årig skaterboy. Digger også den vendbare nikeshortsen min. Særdeles behagelige plagg, begge to. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Må vel bli den blå circle seven hettegenseren min. EDIT: denna Endret 3. oktober 2004 av lperik Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bodymap i oslo for 1 uke.. Kjøpte Tool - Ænima t skjorte. Third eye. Nick Cave konsert t skjorte. Roskilde 04 genseren min Pixies t- skjorten og Fest jakke. Tool tskjorten vinner Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 joggebukser, gensere og hettegensere er digg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 PoleCat: Der gav du meg en god ide til ny t-skjorte Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) half life T-skjorten min : Endret 4. oktober 2004 av cyberPanda Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) PoleCat: Der gav du meg en god ide til ny t-skjorte Meg og. I hate IE! Endret 4. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 har en rød puma-skjorte som er knall å gå med. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) DEn først D&G buksa bruker jeg forholdsvis lite.. Den er slitt å inneholder mye hull.. Ellers så har jeg et har go boxere.. Ingen ting som slår den perfekte boxeren.. Denne har alt stilen og den perfekte tilpassningen til kroppen min.. Min hvite Tommy boxer.. Ellers må jeg nevne det at jeg liker alle klærene mine som jeg føler er gode å ha på kroppen.. Dvs, gamle adidas grilldresser er digg å ha på seg rundt kveldstider.. Endret 5. oktober 2004 av tøs Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Min lilla Billabong t-skjorte Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Favoritt plagget mitt er en Kiss T-skjorte som jeg kjøpte i Romania. Prisen var bare 45kr. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 min svarte marwin hettegenser.... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har en Tiger Of Sweden hettegenser med glidelås. Den er fantastisk behagelig og myk. Digger den. Skulle gjerne hatt flere, men de er så DYRE!!!! Det var en gave, hadde ikke kjøpt så dyre klær for egne penger! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Yndlingsplagget mitt er den t-skjorten der og en svart Boss genser jeg har. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Best å gå med, garantert: Sateng. Ikke at jeg bruker den til vanlig, men den er utrolig god å trene i, samt at det er en utrolig god fyllesjuk/daffe-bukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå