-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva er yndlings plagget ditt? Mitt er enten deilig fleece morgenkåpa mi som jeg fikk til jul eller eller Odlo fleecegenser (SÅÅÅÅ DIGG)! PS: B|REAL: Ikke steng den please Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er utvilsomt den sorte t-skjorta mi fra Zara (out of darkness and into light) Snart blir nok Firefox t-skjorta mitt nye yndligsplagg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Akkuratt nå så er det den nye Led Zeppelin t-sjorta Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vi har da hatt en temmlig lik tråd tidligere? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har ei sort Charta 77 T-skjorte som jeg elsker. Begynner å bli slitt. Sånn ser den ut foran: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En tynn Cortez-genser i bomull som jeg kjøpte i Portugal. Både fordi den er utrolig digg å gå med, og fordi jeg tror den er bortimot det eneste eksemplaret i Norge. Ellers må det jo sies at om ikke plagget skal tilhøre meg, så er jo stringtruser på damer å anbefale. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Akkuratt nå så er det den nye Led Zeppelin t-sjorta Du og den jævla Led Zeppelin t-sjorta di! Liker spesielt dressen min.. Veldig god å ha på Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Snart blir nok Firefox t-skjorta mitt nye yndligsplagg. Hehe, den var pro ass! Hadde ikke hatt noe imot en sånn selv.... pris? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Akkuratt nå så er det den nye Led Zeppelin t-sjorta Du og den jævla Led Zeppelin t-sjorta di! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fri Flyt-hettegenseren min. Den er så deilig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En hette genser som er x-dama sin.. brun er den, god å myk... Den var vist alt for stor for hu etter jeg hadde brukt den så jeg fikk den Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vide bukser, IKKE stramme, stive, eller harde. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Min hvite genser fra French Connection UK. Står "My boozy hell" på, så den brukes som oftest på søndager og mandager Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Snart blir nok Firefox t-skjorta mitt nye yndligsplagg. Hehe, den var pro ass! Hadde ikke hatt noe imot en sånn selv.... pris? $16.95, men så kommer jo frakt på ~$10 i tillegg. Derfor bestilte jeg flere med det samme. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Alle de baggy buksene mine, og de myke Fubu hettegenserene Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Maiden - T-skjorta mi Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lindeberg hettegenseren min digger hettegensere Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Alle lacoste polo'ene De er gode ja (har 4 selv). Er glad i nike-genseren min. Er like før den faller sammen, men den er bare kos å ha på. Endret 3. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Lindeberg hettegenseren min digger hettegensere hettegensere er digg ja men mest digg er genserjakker eller hettegenserjakke mine blir vel den svarte Rage Against The Machine tsjorta mi og alle genserjakkene mine(særlig den svarte) Endret 3. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå