vegins Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har et veldig enkelt spørsmål. Hvilket 478 Hovedkort er best? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Abit IC7 Max3 til overklokking. Asus P4C800 Deluxe visst du ikke skal overklokke. (har Max3 selv om jeg ikke har overklokket! ) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Nå skal Asus P4C800-E Deluxe være ganske bra til overklokking også. Endret 3. oktober 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Asuskortet fungerer og bra til klokking Eller, kanskje jeg ser syner når jeg f.eks tar en 3Dmark 2003 test ? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jepp, Asus kortet er også en meget bra klokker, det var ikke det jeg mente, men vil påstå at Max3 er enda bedre! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har hatt Abit kortet, og jeg kom like langt med begge. Fordelen med abit er at det er muligheter for 6 ! sata disker, kontra 4 på deluxe kortet. Abit har og mer oversiktelig BIOS, og dør oftere Har 2 Max3 Kort på samvittigheten Lenke til kommentar
moddy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har lurt på det samme og kommet frem til at det må være Abit IC7-MAX3 som er det raffeste som finnes for S478. Mye dill der som du ikke trenger hvis du skal ha en vanlig "PC", så hvis du er helt sikker på at du ikke kommer til å installere mer en en til to disker og en DVD brenner og et skjermkort til under 1000 vil det være bortkastede penger. Men....Hvis du gjerne vil installere: 2 disker i raid 0 som systemdisker (Jada, jeg vet det ikke hjelper noe med Raid 0 på ICH5/6, men det er TØFT ) 4 disker i raid 0+1 til filene dine 1 IDE DVD brenner 1 IDE CD/RW 1 gammel IDE tape stasjon (Colorado 5GB) OG trikse og mikse med Overklokking og BIOS tuning. Da skal du kjøpe Abit IC7-MAX3 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Abit IC7-Max3 Abit IC7-G Abit IC7 Abit IS7 Asus P4C800 Deluxe og 800E Deluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå