Falcon_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er det noen der ute som har peiling på hvor jeg kan få tak i denne filmen? Det er en film fra 1979 som dama absolutt vil ha og jeg klarer bare ikke å oppdrive den ... Noen som er bedre enn meg til å oppdrive denne filmen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Amazon Usa har den på VHS iallefall... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 kan jo legge direkte link dit. http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/630...8125235-8140006 Kan jo legge til at filmen har litt andre titler: Also Known As: Hard Ride Hank (1979) (USA) (working title) Hard Ride to Rantan (1979) (USA) (working title) Long Shot (1979) (USA) (working title) Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Takker for at dere tok dere tid Det er bare det at filmen er NTSC format (US and Canada only). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ulvestad: alle disse navnene var droppet før filmen var ferdig, derfor er det ikke vits i å søke etter de. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ulvestad: alle disse navnene var droppet før filmen var ferdig, derfor er det ikke vits i å søke etter de. Ok. Skaut dei bare inn i tilfelle. Tok eit søk på dei og det var originaltittelen som kom opp ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå