anbar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 tror dere meg ikke, vel... 100 gb er mye så jeg tror jeg heller kommer med linken! 100gb mail konkuransen går ut på, hvem som først klarer å fylle opp disse 100 gig først, premien er en Tb mail konto gratis... sykt toms hardware med konkuransen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 er det ikke bare å zipe 100gb filmer og sende? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 var inne på tanken, men du må gjøre det i 500mb "forsendelser" og hvem skal du sende ifra? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 trenger en syk linje for å få dette til å gå unna, ser ikke for meg at jeg sender 100gb fra min puslete telenor linje! så store mail kontoer er ingen vits uansett om du ikke har 10mbit opp og ned hastighet på linja di eller no sånt.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ekstern lagringsplass?? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 ekstern lagringsplass ja.... er du klar over hvor lang tid det tar og laste opp flere gb med 256 i opplastningshastighet..? da trenger man isåfall en syk syk linje som sagt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En hvilken som helst tulling med SDSL linje klarer dette fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå