Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Program for utregning av kassevolumer?

Anbefalte innlegg

Hallåi, er det noen der ute som vet av noen programmer man kan bruke for å regne ut kassevolumer, og helst der man samtidig kan designe høyttalerkasser og printe ut arbeidsskisse?

Har lagt merke til et slikt program i Bilstereotidningen men vet ikke hva d hette og ikke finner jeg nettsiden deres heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare å lage seg et excel ark med litt pythagoras og slikt innebygd da. Ellers så finner du noe her. Du trenger også polyurethan lim, selvborende skruer minst 22mm MDF, skrutvinger og etpar plankebiter. Søk etter "polyuretan" og/eller MDF på dette forumet og her. for mer tips og råd ;)

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
Det er jo bare å lage seg et excel ark med litt pythagoras og slikt innebygd da. Ellers så finner du noe her. Du trenger også polyurethan lim, selvborende skruer minst 22mm MDF, skrutvinger og etpar plankebiter. Søk etter "polyuretan" og/eller MDF på dette forumet og her. for mer tips og råd ;)

Takk for rådet, angående subkasse bygging er jeg ganske dreven... har bygget en hel del bilanlegg men aldri før kunne regnet ut "perfekte" kasser!

Derfor er jeg på utkikk etter et bra program som kan regne ut å teste hvor bra et eksempel på en kasse f.eks. er! Jeg har vært å sett på TermPro programmet der man kan gjøre det men det programmet skulle de ha 10 lakser for!!! :wallbash::blink:

AJAJAJAJ hvor dyrt! 10 lakser for et program!?!?!?!?

Si ifra noen om dere vet hvor man kan laste det ned!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...