krizkriz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har flytta til nytt hus og fått en ny stor kjeller, og så er det ikke do eller dusj der men det er mulighet for å installere det på vaskerommet, er det noen som vet hvor mye det koster å installere en do eller en dusj? kos Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hmmm.... visst du har avløp så koster det vell bare for doen og dursjen(visst du ska ha kabinett som du kan installere selv)... eller er det bare meg? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 vask? Nope, det har jeg. Bare do og dusj. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) ca 1000,- Do eller dusj? Tenker du enten eller da? Komboløsning? Endret 4. oktober 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kjøp en dusj med mulighet for å fjerne risten over sluket, og VIPS, du kan drite og dusje samtidig Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kjøp en dusj med mulighet for å fjerne risten over sluket, og VIPS, du kan drite og dusje samtidig :!: Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pff... hva skal man med do og dusj? Når jeg må drite springer jeg bort i naboen sin hekk og når jeg må dusje løper jeg bare en tur i regnvêret eller lar være og dysje Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kjøp en dusj med mulighet for å fjerne risten over sluket, og VIPS, du kan drite og dusje samtidig Studentløsningen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ring din lokale VVS-forhandler, han har sikkert bedre greie på det enn oss datafolk. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror det må være et godkjent "bad" før du får begynne å innstalere dusj og do. Vi har nettop laget et bad fra grunnen, og det kommer nok på 2-3 hundre tusen. Men det var med fliser, do, dusj, bad og vask, samt noen andre små detaljer. Det er selve grunnarbeidet som er dyrt, flislegging spesielt koster skjorta. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror det må være et godkjent "bad" før du får begynne å innstalere dusj og do. Vi har nettop laget et bad fra grunnen, og det kommer nok på 2-3 hundre tusen. Men det var med fliser, do, dusj, bad og vask, samt noen andre små detaljer. Det er selve grunnarbeidet som er dyrt, flislegging spesielt koster skjorta. gullbelagte fliser og vask? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det gull i fugemassen deres? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bad kosta 200k eller noe her, men på hytta kjøpte vi dusjkabinett for 10000 omtrent, og vask og dass og det funker ålreit =P Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Et bad bør helst være skikket for å tåle fuktighet. Dersom du ikke har klargjort vegger og slikt, så er det nok lett for at vegger og tak tar skade av mye dusjing osv. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Et bad bør helst være skikket for å tåle fuktighet. Dersom du ikke har klargjort vegger og slikt, så er det nok lett for at vegger og tak tar skade av mye dusjing osv. Det vet jenter alt om =) Når det er en kjeller regner jeg med at det er mur hele veien. Da ville jeg gått for varmekabler og fliser, evt lenoleum. Så kommer det litt ann på hvor kloaken går i huset da du ikke kan bruke noen tynne rør til dassen som til vask. Kan fort bli litt graving der. Men som noen sa over, sjekk med en VVS forhandler eller noen andre handverkere, de vet ... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Et bad bør helst være skikket for å tåle fuktighet. Dersom du ikke har klargjort vegger og slikt, så er det nok lett for at vegger og tak tar skade av mye dusjing osv. HA HA HA! BØR være skikket for å tåle fuktighet?? Det kalles våtrom og da skal det alltid legges membran som hindrer fuktighet å trekke inn i vegger og gulv.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 og hva var morsomt med det jeg skrev? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ' date='04/10/2004 : 19:47'] ca 1000,- Do eller dusj? Tenker du enten eller da? Komboløsning? 1000 spenn for å installere dusj og dass? Yeah right.. ROFL Seriøst. Du er nødt til å ha det våtromsgodkjent. Og sånt er greit å ha fagfolk til å gjøre. Kontakt et entrepenørfirma el. .lign. og be om et prisoverslag. Wild guess: mellom 50 og 100 høvdinger. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 1000 spenn for å installere dusj og dass? Yeah right.. ROFL Seriøst. Du er nødt til å ha det våtromsgodkjent. Og sånt er greit å ha fagfolk til å gjøre. Kontakt et entrepenørfirma el. .lign. og be om et prisoverslag. Wild guess: mellom 50 og 100 høvdinger. Ja da kan jeg bare drite i det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå