glotón Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har fått diverse riper i min en måned gamle siemens m65. Den har bare blitt brukt vanlig. Syns det er latterlig at en telefon som er ment for å tåle mye får riper så utrolig lett, der har siemens gjort en stor tabbe! Ripene ødelegger ikke noe særlig for lesbarheten på displayet, man ser bare at det området der det er spesielt mye riper er litt uklart. Det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor mye det kan koste å skifte display? Vet ikke om jeg gidder å gjøre det, da det strengt talt ikke er nødvendig, men det er absolutt et irritasjonsmoment, så det kan hende at jeg en dag bare får nok... Takker på forhånd på alle svar! Lenke til kommentar
tilli Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har kjøpt noe som heter displex(display polish) som skal kunne ta vekk riper i displayen. Har ikke prøvd det enda så jeg vet ikke hvordan resultate blir. Kostet 39kr på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Takker for svar! Høres interesant ut! Tror kanskje jeg skal ta meg en tur på Clas Ohlson jeg også... Kom gjerne med erfaring om hvordan den fungerer hvis du prøver den! Lenke til kommentar
tilli Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå har jeg prøvd displex. Ser man rett på displayet ser man ikke at det har vært riper. Kan så vidt skimte et par som var litt dype når man ser skrått på displayet. Det er et lite aber og det er at displayen blir ganske blank. Kan jo hende at dette avtar med litt slitasje etter hvert. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ok, høres jo ikke så værst ut! Hvordan blank blir displayet? Er det mindre behagelig å se på? Lenke til kommentar
tilli Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er egentlig ikke så stort probelem, skjermen blir blankere. Jeg ser hva som vises, men litt dårligere, blir litt speilefekt. Det kommer litt ann på hvordan man holder mobilen. Jeg har lysstyrken på 50% det hjelper å øke den til 100%. Jeg angrer ikke på at jeg brukte displex og jeg kommer til å fortsette å ha lysstyrken på på 50%, så et stort problem for meg er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå