Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hydro Texaco har i byen har fått video utleie. Kan jeg på noen måtte sjekke hvilke filmer jeg kan leie der? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 skjønte ikke spm helt ?? er det ikke bare og gå ned og se hvilke filmer di leier ut , eller er det snakk om og leie 18år filmer og du bare ikke er gammel nokk ?? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg gidder liksom ikke å gå ned for å se hvilke filmer de har Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Then go to hell you slob. Er nok ingen annen måte enn å dra ræva ut av godstolen og vende nesa mot Texaco. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Then go to hell you slob. Er nok ingen annen måte enn å dra ræva ut av godstolen og vende nesa mot Texaco. Støttes. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Then go to hell you slob. Er nok ingen annen måte enn å dra ræva ut av godstolen og vende nesa mot Texaco. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Du kan jo som sagt helt sikkert slå opp i gule sider på nettet og deretter finne ett telefonnummer som du ringer via en nettløsning med mikrofon til Pcen eller den trådløse telefonen som ligger på databordet. Dermed slipper du å reise deg... Hvis du tør å ringe da... Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Den enkleste måten er jo å gå ned å se for jeg tviler stert på et han/hun som jobber der gidder på remse opp i telefonen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå