realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har mekket sammen en logo. Brukte ikke særlig tid på det men jeg tror at det kan bli noe av det. Jeg vil gjerne ha tilbakemelding på det, slaktere tillates. www.sarajnews.com/data_it/index.php Eh, jeg har brukt ferdigfiltre fra ps. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Eh.. den var liten, gitt Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Eh.. den var liten, gitt LOL jeg bruker resoultion større enn 800x600 (husker ikke nr) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Om jeg skal si det rett ut: Den var stygg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva jeg syns? At du kan bytte emnetittel til noe mer beskrivende. Logoen var heller ikke noe å hoppe i taket for. Lens-flares ser ikke særlig bra ut. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke særlig vakker nei. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Var ikke pen gitt... Forresten heter det "header" når det er på toppen av sider.. ikke logo.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Helt ærlig var den logoen der utrolig stygg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lens-flare, my eyes, my eyes! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er det nødvendig å poste dersom man bare skal si at det var stygt? Greit at han spør, men så mange trenger da vel ikke å stemme i? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er det nødvendig å poste dersom man bare skal si at det var stygt? Greit at han spør, men så mange trenger da vel ikke å stemme i? Men.. ehmm.. den var jo så stygg.. Uansett, dette ser ut som en gammel gif fra "jeg holdt på å si 70-tallet men jeg lar være"-tallet. Ikke bruk lensflare, for guds skyld.. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Bra, da var målet nådd. Just kidding. Skal fikse det men jeg lærer av trening så jeg takker for kriti kken jeg har fått. :!: Jeg synes den havnet på riktig forum. Endret 3. oktober 2004 av realfingolfin Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er det nødvendig å poste dersom man bare skal si at det var stygt? Greit at han spør, men så mange trenger da vel ikke å stemme i? Men.. ehmm.. den var jo så stygg.. For så vidt. Menmen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 For å si det rett ut, den var ikke særlig pen. Vanskelig å komme med forslag.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den hadde sett bedre ut om du hadde brukt en annen font, svart bakgrunn eller med et mer diskre mønster, fjernet lensflare, kanskje byttet den ut med noe annet lys dersom du syntes det er nødvendig, og kanskje laget en logo av noe slag Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tables til layout, ja? Ta deg en tur innom webdesign, html og css-delen av forumet, og spør hvorfor du ikke skal bruke tables til layout. Der vil du i tillegg få utfyllende kritikk på siden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Feilpostet og elendig topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg