Civix Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei, Jeg har nå DDR4000 2x256 OCZ DDR dual gold minnebrikker i pc'en. (2,5-4-4-7) Jeg skal nå kjøpe to brikker til, men finner ikke identiske brikker noe sted. Hva slags brikker bør jeg kjøpe i tillegg? Er det noen som har noen anbefalinger? Civix Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kjøp brikker som er spesifisert til samme frekvens (PC4000) og har samme tilgangstider. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det har ikke enorm betydning hvilke brikker du kjøper så lenge det er av samme ramtype og samme hastighet. Edit: Nok en gang er Goophy før meg. Endret 3. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Civix Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Ok, så jeg bør altså kjøpe mer OZC ram? Eller er det ok med f.eks Corsair? Så det må altså være 2,5-4-4-7 brikker? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ok, så jeg bør altså kjøpe mer OZC ram? Eller er det ok med f.eks Corsair?Så det må altså være 2,5-4-4-7 brikker? Det du bør fokusere på er at du kjøper samme type minne. F. eks OZC vs Corsair er bare 2 forskjellige merker, og bør av den grunn ikke ha så stor betydning. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Corsair er fint. Så lenge du kjører de i forskjellige minnekanaler gå par'ene i dual uavhengig av hverandre. Burde være 2,4-4-4-7 ja. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Corsair er forresten et meget godt merke. Lenke til kommentar
Civix Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ok, takker så meget for svarene Civix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå