tellus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 noen som har hørt når billig cpu modelene til 939 kommer? lurer litt og å gå for dette men syntes de er tynt med hk+ noe dyre cpu enda. tenker da penger---ytelse. minste er vel 3500. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Socket 939 er bare for high end CPUer enda tror jeg... tar vel en stund til Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) noen som har hørt når billig cpu modelene til 939 kommer? lurer litt og å gå for dette men syntes de er tynt med hk+ noe dyre cpu enda. tenker da penger---ytelse. minste er vel 3500. det skal vel komme A64 3000+ til 939, syns jeg har hørt snakk om det ihvertfall. men når det kommer tør jeg ikke tippe på. 3500+ er minste nå ja, veldig få hovedkort til 939 ennda dessuten mangler fortsatt PCI Express. hadde kansje ikke vært dumt å vente et par måneder til når det gjelder 939. Endret 4. oktober 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå