Gå til innhold

Støydemping til hardisk. Gode forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. :p

Jeg har ikke teipet fast hardisken, men lagt det foran slik som vist her.

Når jeg tenker meg om er det ikke dumt å bare ha det vanslige dekselet foran, da måtte man evt. montere vifta slik at det trakk luft fra inne i kabinettet. Ikke veldig gunstig...

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. :p

Leste du hele innlegget mitt? (Om det er det du svarer på ang. teip). Jeg har tenkt å legge diskene i bunnen av kabinettet, slik at papst-viften kan blåse luft på de...

Hvordan kan jeg feste et par "HD-CD-rommer" nederst i kabinettet? :hmm:

Lenke til kommentar

Leste du hele innlegget mitt? (Om det er det du svarer på ang. teip). Jeg har tenkt å legge diskene i bunnen av kabinettet, slik at papst-viften kan blåse luft på de...

:whistle:

Ich beklager. :-p

Lenke til kommentar

Sorry om jeg var litt krass :innocent:

Men ingen forslag på hvordan jeg kan feste hd-cd-rommene i bunnen på kabinettet? :roll:

Lenke til kommentar

Sorry om jeg var litt krass :innocent:

Men ingen forslag på hvordan jeg kan feste hd-cd-rommene i bunnen på kabinettet? :roll:

Hvordan ser brønnen ut? du kan vel skru den fast?

Lenke til kommentar
Hvordan ser brønnen ut? du kan vel skru den fast?

Det er ikke noen brønn der. Har et Cheiftec Dragon Midi-Tower, og under HD-brønnene er det plass til et par "HD-CD-rommer" (Se her for å se hva jeg mener med "HD-CD-rom"). Fordelen med å plassere "HD-CD-Rommene" i bunnen av kabinettet er at det er kjøligere der enn i toppen av kabinettet og jeg har en 80mm papst-vifte som blåser "fersk" luft rett inn i "HD-CD-rommene".

Det eneste problemet jeg har er hvordan jeg skal feste de. Dobbelsidig teip KAN jo funke, men det vil jo ikke sitte så veldig godt... Noen forslag til festemetode? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...