Fredrik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. Jeg har ikke teipet fast hardisken, men lagt det foran slik som vist her. Når jeg tenker meg om er det ikke dumt å bare ha det vanslige dekselet foran, da måtte man evt. montere vifta slik at det trakk luft fra inne i kabinettet. Ikke veldig gunstig... Endret 14. oktober 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kenneth, joa, men om man skal henge en disk etter teip tror jeg at det kan være litt risky. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) har du o-ringer og et par treplugger får du utmerket harddiskkjøling... http://www.home.no/lordofdeath/135-3530_IMG.JPG dette fungerer bra, og pc'en min ble helt lydløs... skal sies at det er seagatedisker som henger der da... Endret 14. oktober 2004 av Opus Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. Leste du hele innlegget mitt? (Om det er det du svarer på ang. teip). Jeg har tenkt å legge diskene i bunnen av kabinettet, slik at papst-viften kan blåse luft på de... Hvordan kan jeg feste et par "HD-CD-rommer" nederst i kabinettet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 har du o-ringer og et par treplugger får du utmerket harddiskkjøling... dette fungerer bra, og pc'en min ble helt lydløs... skal sies at det er seagatedisker som henger der da... Litt stort bilde eller? Hvor får du tak i disse ringene? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. Leste du hele innlegget mitt? (Om det er det du svarer på ang. teip). Jeg har tenkt å legge diskene i bunnen av kabinettet, slik at papst-viften kan blåse luft på de... Hvordan kan jeg feste et par "HD-CD-rommer" nederst i kabinettet? Ich beklager. :-p Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. Leste du hele innlegget mitt? (Om det er det du svarer på ang. teip). Jeg har tenkt å legge diskene i bunnen av kabinettet, slik at papst-viften kan blåse luft på de... Hvordan kan jeg feste et par "HD-CD-rommer" nederst i kabinettet? Ich beklager. :-p Sorry om jeg var litt krass Men ingen forslag på hvordan jeg kan feste hd-cd-rommene i bunnen på kabinettet? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 teip er nok IKKE lurt, limet vil løses opp av varmen til slutt, så detter disken ned. Leste du hele innlegget mitt? (Om det er det du svarer på ang. teip). Jeg har tenkt å legge diskene i bunnen av kabinettet, slik at papst-viften kan blåse luft på de... Hvordan kan jeg feste et par "HD-CD-rommer" nederst i kabinettet? Ich beklager. :-p Sorry om jeg var litt krass Men ingen forslag på hvordan jeg kan feste hd-cd-rommene i bunnen på kabinettet? Hvordan ser brønnen ut? du kan vel skru den fast? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvordan ser brønnen ut? du kan vel skru den fast? Det er ikke noen brønn der. Har et Cheiftec Dragon Midi-Tower, og under HD-brønnene er det plass til et par "HD-CD-rommer" (Se her for å se hva jeg mener med "HD-CD-rom"). Fordelen med å plassere "HD-CD-Rommene" i bunnen av kabinettet er at det er kjøligere der enn i toppen av kabinettet og jeg har en 80mm papst-vifte som blåser "fersk" luft rett inn i "HD-CD-rommene". Det eneste problemet jeg har er hvordan jeg skal feste de. Dobbelsidig teip KAN jo funke, men det vil jo ikke sitte så veldig godt... Noen forslag til festemetode? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 borre hull og feste dem med tau/strikk/strips eller noe, viss du skal bygge harddisken inn i gammal cd rom går d vel fint? eller så kan du liiime:P Trelim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå